Lactalis BH predstavio novi proizvod Dukat Fit

dukat fit

Mliječna kompanija Lactalis BH u Sarajevu je promovisala svoj novi proizvod, Dukat Fit
mliječni napitak obogaćen proteinima koji, u praktičnom pakovanju boce od 0.5 l, dolazi u dva neodoljiva okusa, vanilija i čokolada, sa čak 30 grama proteina po dozi.

S visokim sadržajem proteina koji doprinose održavanju i izgradnji mišića, niskim nivoom mliječne masnoće te odličnim okusom, Dukat Fit mliječni proizvodi bogati proteinima odgovaraju na potrebe fizički aktivnih pojedinaca, ali i svih onih koji vode brigu o pravilnoj i uravnoteženoj prehrani i zdravom načinu života.

Proizvod je namijenjen profesionalnim sportašima, ali i rekreativcima, osobama koje
povremeno praktikuju fitnes ili neku sportsku aktivnost, starijim osobama koji gube mišićnu masu i svima koji žele smršaviti.

dukat fit1

„Lactalis BH ponovo potvrđuje poziciju lidera na polju inovacija i predvodnika novih trendova u mliječnoj industriji u BiH te predstavlja prvu liniju mliječnih napitaka bogatih proteinima na našem tržištu – Dukat Fit.

U Dukat Fit asortimanu nalaze se mliječni proteini koji su izvor esencijalnih aminokiselina. Također, Dukat Fit mliječni napici su proizvodi s uravnoteženom hranjivom vrijednošću: idealnim omjerom proteina, ugljikohidrata i masti. Sa kvalitetnim nutritivnim vrijednostima preporučuju se za konzumaciju kao dio obroka ili međuobrok svima koji praktikuju zdrav životni stil. Jer, kad si fit možeš sve!“ poručio je Dino Tabaković, direktor prodaje Lactalis BH.

Dino Tabakovic 1

Proteini su esencijalni elementi potrebni za rast i regeneraciju svih ćelija u ljudskom
organizmu. European Food Safety Agency, kao opštu smjernicu definira 0,83 grama proteina na kilogram tjelesne mase, dok kod osoba koje intezivno treniraju dnevna potreba raste na od 1,5 do 2 grama proteina na kilogram tjelesne mase.

Dukat Fit mliječni proteinski napici već su dostupni na tržištu širom BiH i prvi su proizvodi u nizu linije koju će Dukat svakako nastaviti razvijati prateći i dalje navike i potrebe svojih potrošača.