Narodno pozorište Sarajevo

Dramska predstava “Triptih” na 7. Festivalu glumca BiH

Triptih-predstava

Tekst predstave je nastao u toku procesa proba kao svojevrsna kohezija postojećih tekstova, glumačkih improvizacija, te adaptacija i modernizacija postojećih tekstova

U utorak, 15.  septembra 2020. godine sa početkom u 20:00 sati u sklopu 7. Festivala glumca BiH na Velikoj sceni Narodnog univerziteta Konjic bit će izvedena dramska predstava “Triptih” inspirisana djelima “Život je san” Pedra Calderona de la Barke u režiji Sabine Begović-Ćorić, “Voyzeck” prema motivima drame Georga Büchnera u režiji Emina Hajrića i “San” inspirisano bajkom Hansa Christiana Andersena u režiji Saše Peševskog. Dramaturgiju i adaptaciju potpisuje Džejna Hodžić.

U predstavi igraju: Aleksandar Seksan, Amina Begović, Nerman Mahmutović, Belma Salkunić, Mak Čengić, Alisa Čajić Drmać, Mona Muratović, Ermin Sijamija, Mediha Musliović, Vedran Đekić.

U periodu kada se pozorišna umjetnost i samo pozorište kao institucija nalaze u nezavidnoj poziciji, te kada su nam zabranjena javna okupljanja sa više od 100 gledalaca, mladi reditelji, zajedno sa ansamblom Narodnog pozorišta Sarajevo, pričaju priče o našoj svakodnevici, o problemima s kojima se susreću obični ljudi, pozorišni radnici i pozorište uopšte, te o odnosu političara. „Triptih“ je predstava koja je nastala u specifičnim okolnostima kao jedna vrsta pozorišnog eksperimenta. Troje mladih reditelja imali su zadatak da izrežiraju tri kratke predstave, koje skupa čine cjelinu, a sve poštujući okolnosti vezane za pandemiju koronavirusa i „Korona zakon“, te smanjeni budžet kao posljedicu istog. Svako od njih bavio se jednim segmentom života – duhovnim, fizičkim i društvenim, te su kroz određene priče obradili teme koje su ih zanimale. Radeći na tri djela, koja na prvi pogled nemaju nikakvu dodirnu tačku („Život je san“, „Voyzeck“ „San“), preispitivali smo poziciju običnog čovjeka u odnosu na one „gore“ (političare), te poziciju običnog čovjeka u odnosu sa samim sobom, sa svojom porodicom i egzistencijom.

Tekst predstave je nastao u toku procesa proba kao svojevrsna kohezija postojećih tekstova, glumačkih improvizacija, te adaptacija i modernizacija postojećih tekstova.