Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

AJB DOC

Film “Vaha – portret jedne legende“ prikazan u Mostaru

valid halilhodzic ajb doc

Igor je 2002. počeo raditi na filmu u vrijeme kada je Vahid došao u Pariz. Bio je fasciniran statusom čovjeka s naših prostora koji je uživao u to vrijeme u tom okruženju

Vaha, portret jedne legende, naslov je filma Igora Latinovića posvećenog fudbalskom stručnjaku Vahidu Halilhodžiću u produkciji kompanije Romain Boussac, i koprodukciji Marie Tauzia i Al Jazeera Balkans.

Na izradi je radio tim filmskih radnika, a on, od početka do kraja, na poseban način govori o životnom putu započetom u maloj Jablanici i usponu do svjetskog nogometnog vrha.

Latinovićev film večeras je prikazan u Mostaru, gradu za koji je Halilhodžić posebno vezan, a jedan od suorganizatora bio je Fudbalski klub Velež.

Prije samog početka, prikazana je pozdravna poruka koju je u Maroku snimio Halilhodžić, kazavši, između ostalog, da žali što nije u mogućnosti prisustvovati ovom događaju zbog ograničenja kretanja uslijed pandemije.

“Igor je 2002. počeo raditi na filmu u vrijeme kada je Vahid došao u Pariz. Bio je fasciniran statusom čovjeka s naših prostora koji je uživao u to vrijeme u tom okruženju. Zato je i započeo raditi na filmu. Velika produkcija je kasnije otpala, a ostao je samo Igor, koji je u narednih 20 godina nastavio pratiti Vahida. Rekao nam je da ima materijal, a mi smo odlučili uraditi produkciju“, rekao je koproducent filma Sead Kreševljaković.

Pred sam početak, prisutnima se obratio i predjednik Fudbalskog kluba Velež Šemsudin Hasić.

“Drago mi je što je nastao film ovog tipa, jer Vahid to zaista zaslužuje. Iako fizički nije, on je i danas u Veležu i smatram da su Velež i Vaha veoma važan klub i čovjek za ovaj grad i državu. Posebno mi je drago što mogu kazati da sam prijatelj s Vahom. Jutros smo razgovarali, bio je raspoložen i sretan je što je nastao film o njegovom privatnom i profesionalnom životu. Poželio nam je i sreću na utakmici protiv Olimpika“, izjavio je Hasić.

S Halilhodžićem je godinama u Veležu sarađivao Enes Vukotić, dugogodišnji klupski sekretar i Veležov hroničar.

“Postigao je kao igrač mnogo. Šteta je što je bio zapostavljen u reprezentaciji Jugoslavije. Na utakmicama je veoma temperamentan što su koristili protivnici, iako je van terena veoma blag. Često je trpio i kažnjavan je. S Veležom je kao igrač i direktor imao uspjehe. Zaista je pokazao da je veliki Veležovac. Na različite je načine pomagao u teškim vremenima i po tome je jedan od rijetkih i neko čiji primjer treba slijediti. Emotivno sam doživio snimke iz Vahinih igračkih dana i zaista sam sretan što me je klub pozvao na projekciju“, istakao je Vukotić.

Vahida Halilhodžića dok boravi u Mostaru rijetko možete susresti, a da nije u društvu prijatelja Muharema Hindića – Mušice.

“Veliki je borac. Pošten čovjek koji nastoji ostvariti ciljeve na pošten i častan način. On je pravi sportista i porodičan čovjek. Gdje god da se pojavi, omiljen je. Prije ovog, jedan od filmova o Vahi radili su i Japanci. I sam sam bio učesnik. Mnogo ljudi bi voljelo Vahu u svojim reprezentacijima, a naročito Hrvati. U to sam se uvjerio. U susjedstvu je iznimno cijenjen i kao čovjek i kao stručnjak. On je svjetski trener. Malo je ljudi poput Vahida“, rekao je Hindić.

Premijeri je prisustvovao i Halilhodžoćev brat Eno.

“On je sve u životu postigao svojim radom i upornošću. Veliki čovjek i veliki sportist. Kao trener je napravio velike stvari, a ja, kao njegov brat, cijeli život s posebnim emocijama doživljavam njegove utakmice. Uvijek iznova i to će trajati dok je u fudbalu“, kazao je.