Senka Ibrišimbegović, direktorica muzeja

Ljeto u Olimpijskom muzeju uz brojne posjetitelje

om2

– Imali smo posjete, ali su one bile kontrolisane, s obzirom na zdravstvene propise koji su bili na snazi svuda u svijetu, ne samo kod nas – navela je Ibrišimbegović

Senka Ibrišimbegović, direktorica Javne ustanove Gradski muzeji Sarajevo u sklopu koje je i Olimpijski muzej, u razgovoru za Fenu kazala je da je ovaj muzej u ljetnom periodu jako posjećen od turista koji borave u Sarajevu.

Po njenim riječima, 2021. godina je bila pandemijska i imali su ograničenu posjetu.

– Imali smo posjete, ali su one bile kontrolisane, s obzirom na zdravstvene propise koji su bili na snazi svuda u svijetu, ne samo kod nas – navela je Ibrišimbegović.

Istaknula je da su, čim se popravila epidemiološka situacija i popustile mjere zaštite, imali veći broj posjetilaca, kako domaćih tako i stranih.

– Tako da možemo da se pohvalimo da smo već u prva tri mjeseca ove godine dostigli broj posjetilaca od prošle godine. To je cifra koja govori da se povećao broj turista koji posjećuju ovaj muzej. Zainteresirani su kako građani BiH, tako i posjetioci iz regije, iz zemalja bivše Jugoslavije – Srbije, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, ali i turisti iz cijelog svijeta – navela je Ibrišimbegović, dodajući da su prije par dana imali i posjetitelja iz Novog Zelanda.

Napomenula je da je Olimpijski muzej prošle sedmice potpisao ugovor sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo i postao dio Sarajevo City Carda.

Pojasnila je da će se na taj način omogućiti turistima da sa jednom karticom dobiju popust na sve ulaznice kroz jedinstvenu cijenu te kartice i uvezuju ih sa muzejima koji su u tom programu i s javnim prijevozom grada Sarajeva.

Po njenim riječima, od kada su napravili saradnju s Akademijom likovnih umjetnosti pri kreiranju novih suvenira za Olimpijski muzej, obogatili su i tu ponudu u samom muzeju, tako da su i na taj način povećali prihode.

– To je vrlo zahtjevno za Muzej, s obzirom na to da su sva autorska prava na pahuljicu, na olimpijske krugove, na sve ono što je bio simbol Olimpijade, u vlasništvu Internacionalnog olimpijskog komiteta. Tako da mi za svako štampanje, odnosno za svaku produkciju ovih simbola moramo dobiti posebno odobrenje. To iziskuje i vrijeme i posebnu organizaciju. Uspjeli smo u tome da produciramo određeni broj suvenira i radimo dalje na tome da ponudimo građanima, odnosno turistima sve ono što oni žele – navela je Ibrišimbegović.

Govoreći o planovima do kraja godine, kazala je da će, između ostalog, čim počne nova školska godina uraditi promociju za učenike osnovnih i srednjih škola.

– Zajedno sa BH Telecomom napravili smo projekat koji će da krene u septembru, da se promovira njihov dolazak u posjetu Olimpijskom muzeju – kazala je Ibrišimbegović.