Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

šantićeve večeri poezije

Otvorena izložba Miodraga Milićevića “Pravoslavni sakralni objekti u Mostaru”

Prosvjeta

Milićević je na otvaranju izložbe kazao da se upravo ispred Saborne crkve u Mostaru vidi sva ljepota i raznolikost grada

Izložba “Pravoslavni sakralni objekti u Mostaru” Miodraga Milićevića iz Beograda otvorena je u utorak navečer u Vladičanskom dvoru u Mostaru u okviru 102. Šantićevih večeri poezije.

Na izložbi je najviše slika posvećeno Sabornoj crkvi Svete Trojice i staroj crkvi u Bjelušinama, ali i drugim sakralnim objektima u Mostaru, priopćeno je iz Srpskog prosvjetnog i kulturnog društva (SPKD) “Prosvjeta” Gradski odbor Mostar.

Milićević je na otvaranju izložbe kazao da se upravo ispred Saborne crkve u Mostaru vidi sva ljepota i raznolikost grada.

“Tko god je gledao slike, a bilo je onih koji nisu nogom kročili u Mostar, bio je zainteresiran za tu raznolikost grada koja je oslikana ispred Stare crkve i na kojoj se vide Saborna crkva, minareti džamija i katolička crkva”, kazao je Milićević.

Posebno mjesto na izložbi zauzeo je portret Alekse Šantića koji je Milićević naslikao za 102. Šantićeve večeri poezije i poklonio SPKD-u “Prosvjeta” Mostar.

“Ova slika ne pokazuje, kao ostale, blagi Aleksin pogled, već je taj pogled prodorniji i opominje govoreći ‘Što mi radite od Mostara'”, kazao je Milićević.

Novinar i publicist, član Nadzornog odbora mostarske “Prosvjete” Zlatko Serdarević naveo je da izloženi radovi nemaju samo cilj u gledatelju pobuditi sjećanja minulih vremena već svjedočiti o kontinuitetu srpskog naroda u Mostaru, kao i o bogatstvu njihovog duhovnog života, htijenja i uzleta.

Serdarević je kazao da se prilikom postavljanja izložbe prisjetio prijeratne izložbe ikona koju je priredio Radomir Stanić, te konstatirao da se te dvije izložbe nadopunjuju i obogaćuju.

“Ne vidim danas reprezentativnije ime od Milićevića kada govorimo o slikarima protagonistima afirmacije grada Mostar. Praktično, Milićević je napravo veliki spomenik gradu i postao bezvremen”, naglasio je Serdarević.