Iznajmili plažu na 40 dana i napunili 40 posto općinskog budžeta

mljet show plaza

Da se Hrvatska sve više ističe na međunarodnoj karti hit-destinacija koje privlače svjetske producentske kuće, dokaz je i priča koja stiže s ostrva Mljet.

Tamošnju plažu Blace, italijanska je producentska kuća koja stoji iza realityja “Adam i Eva” (L'isola di Adamo ed Eva”), jedne od verzija američkog showa “Dating naked” te holandskog “Adam traži Evu”, zakupila na 40 dana, a za tu ekskluzivu Općini Mljet Italijani su iskeširali 750 hiljada kuna (oko 100.000 eura).

Snimanje je završeno, plaža je opet otvorena za mještane i goste, a iz Općine Mljet poručuju da će, zbog velikog interesa producentskih kuća za ovu plažu, osnovati i posebnu kompaniju koja će se ubuduće baviti izdavanjem koncesija za snimanja.

“Plaža Blace poznata je otprije, prošle godine tu su snimali Španci, a već imamo nekoliko upita i najava za iduću godinu. U ovom slučaju, italijanska kompanija zakupila je plažu na 40 dana za što je našoj općini isplaćeno 750 hiljada kuna. To je 40 posto općinskog budžeta, dakle, ne moram vam ništa više reći. Novac ćemo uložiti u infrastrukturu mjesta Saplunara kojem pripada plaža Blace”, kazao je za Index načelnik Općine Mljet, Đivo Market.

Na pitanje kako su na sve reagirali mještani, s obzirom na to da je plaža bila zatvorena, ali i na činjenicu da se radi u specifičnom reality showu u kojem su svi sudionici goli i u kojem je cilj “pronalaženje prave ljubavi u iskonskom smislu”, Market kaže:

“Svi su bili maksimalno tolerantni, općina je od toga imala višestruku korist. Dosta mještana bilo je angažirano na snimanju, što je bio i uslov koji smo postavili producentskoj kući, a i privatni iznajmljivači su također ostvarili dodatni profit jer je većina filmaša bila smještena u mjestu”.