Hrvatske ceste

Nove fotografije: Stiglo objašnjenje zbog čega krakovi mosta nisu na istoj visini

Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
06.01.2022. Omis - Fotografija iz zraka radova na mostu iznad Omisa.U tunelima u istocnom Omisu, te sjevernom Komorjaku postavljaju se sekcije mosta, u duzini 60 metara sa svake strane. Investitor je tvrtka Hrvatske ceste, za ovaj dio - prva faza brze ceste Split - Omis . izdvojio je 174,5 milijuna kuna, s radovima se pocelo u rujnu 2019. Photo: Matko Begovic/PIXSELL

Ono što odmah upada u oči je različita visina lijevog i desnog dijela mosta. Jedan dio je vidno viši od drugog, i to nije optička varka

Uskoro bi trebao biti spojen most iznad kanjona rijeke Cetine u Omišu. Most je dio omiške obilaznice, ceste koja bi trebala riješiti problem gužvi koje u ljetnim mjesecima nastaju između Omiša i Splita.

Most povezuje dva tunela – Omiš i Komorjak. Nedostaje još posljednje potiskivanje sekcije mosta, duge 12 metara, da bi prijelaz preko kanjona bio spojen i to u vidljivoj dužini od 152 metra. Most se nalazi na 70 metara nadmorske visine, piše Index.

Ono što odmah upada u oči je različita visina lijevog i desnog dijela mosta. Jedan dio je vidno viši od drugog, i to nije optička varka. Kako uvjeravaju iz Hrvatskih cesta, to je normalno i planirano te bi uskoro obje strane trebale biti izjednačene.

“Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve”, objasnili su ranije iz HC-a za Slobodnu Dalmaciju.

Omiš obilaznicu čeka više od 15 godina. Izgradnja brze ceste Trogir-Omiš otvorena je još 2006. godine. Most bi trebao biti završen početkom nove turističke sezone.