Vispak i Bingo u Tuzli u akciji sa “vojskom najjačom”

Untitled

Domaće kompanije Vispak i Bingo će tokom mjeseca marta i aprila  organizovati kreativne sate u devet  osnovnih škola na području grada Tuzle. Cilj je da u okviru ovog zabavno – edukativnog projekta dvije kompanije uspostave interakciju sa djecom kako bi upravo «vojska najjača» dala svoj aktivan doprinos njegovanju tradicije, očuvanju, ali i kreativnom unaprijeđenju bosanske kuhinje, kao jednog od simbola Bosne i Hercegovine.

Učenici devet osnovnih škola  sa područja grada Tuzle će u martu i aprilu  crtati i pisati na temu „Bosanska kuhinja u mom domu, a najkreativniji će dobiti razne poklone.

«Krajem mjeseca aprila u maximarketu Bingo Sjenjak biti će priređena zabava za najmlađe gdje ćemo proglasiti najbolje. Bosanska kuhinja kao jedan od najprepoznatljiviji simbola Bosne i Hercegovine je glavna tema ove aktivnosti. Obzirom da kompanije Vispak i Bingo, zaista, doprinose razvoju lokalne zajednice i društva, i da na taj način stvaraju osjećaj ponosa i pripadnosti Bosni i Hercegovini, odlučili su zajedno sa školama unaprijediti kvalitet nastave, i na taj način djeci dati prostora za izražavanje kreativnosti», kazala je Zerina Muco, brand menadžerica kompanije Vispak d.d. Visoko.

Prošle godine, Vispak je u Zenici proveo sličan projekat „Kuhajmo zajedno“ u kojem su učenici od drugog do petog razreda aktivno učestvovali u kreativnim radionicama sa ciljem da se putem igre i zabave probudi mašta kod djece, i da im se na taj način približi važnost očuvanja tradicije.