Astronomi spremni na kontakte vanzemaljaca

nasa

Čovječanstvo do danas nije dobilo nikakvu potvrdu o signalima iz svemira koji bi mogli da potiču od drugih inteligentnih civilizacija, a ako se to desi – postoji jasan protokol, navode astronomi.

U slučaju da se takav signal pojavi i da budu eliminisane sve druge mogućnosti, organizacija koja se bavi potragom za inteligentnim životom van Zemlje (SETI) ima vrlo jasne protokole.

O tom saznanju odmah će biti obaviješteni ostali potpisnici protokola, drugi astronomi širom svijeta, kao i UN. Svi podaci u vezi sa otkrićem moraju se javno objaviti.

Ono što je bitno jeste da niko ne smije slati nikakav odgovor u ime Zemljana prije međunarodnih konsultacija.

Astronomi sa radio-teleskopa “Arekibo” u Portoriku otkrili su nedavno neobičan radio-signal, koji je primijećen kada su uperili teleskop na obližnju zvijezdu Ross 128.

Ali, još se previše ne uzbuđuju zbog mogućnosti da je riječ o vanzemaljskoj civilizaciji.

“Ako vas baš zanima, hipoteza o vanzemaljcima je na samom dnu, ispod brojnih drugih boljih objašnjenja”, ističu stručnjaci.

U proteklih 20 godina došlo je do prave “eksplozije” broja planeta koje orbitiraju oko drugih zvijezda, ali još uvijek nisu pronađeni tragovi života.

Nepostojanje dokaza o vanzemaljskom životu leži u samom srcu Fermijevog paradoksa – “ako su planete i život česti u galaksiji, zašto još ljudi nisu naišli na vanzemaljce”.

Jedan od mogućih odgovora koje pruža nauka jeste da su civilizacije sposobne za inteligentan život, ali ne i za međuzvjezdanu komunikaciju, što može biti posljedica toga što se one ne uspiju razviti do mogućnosti prelaska svog zvjezdanog sistema ili, ako uspiju, uskoro budu uništene, navode naučni portali.