omiš

Iz Hrvatskih cesta objasnili zašto je jedan dio mosta viši od drugog

omis – most – pixsell

Most bi trebao biti spojen do kraja januara, no trenutno izgleda kao da su se izvođači “promašili” za otprilike dva metra

U toku je izgradnja mosta na kanjonu Cetine iznad Omiša u Hrvatskoj. Projekt izgradnje mosta započeo je 2019. godine. Predviđena dužina mosta iznosit će 152 metra, uz po 30 metara “skrivenih” nosača u tunelima, a vrijednost cijelog projekta jest 180 miliona kuna.

Most bi trebao biti spojen do kraja januara, no trenutno izgleda kao da su se izvođači “promašili” za otprilike dva metra.

Da bi most bio završen, preostaje još zadnje “pogurivanje” sekcije mosta duge 12 metara, čime će prijelaz preko kanjona iznad Omiša biti spojen. No čak je i s veće udaljenosti očito da dijelovi mosta nisu vertikalno poravnati, stoga su iz Slobodne Dalmacije poslali upit Hrvatskim cestama da pojasne zašto dijelovi mosta nisu na istoj visini.

– Zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve -odgovorili su iz HC-a.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković u martu prošle godine je istaknuo da će kompletna dionica od Omiša do Solina biti gotova do kraja 2025. godine.