Život i zdravlje

Velika Britanija

Muškarac popio cijelu bočicu Viagre, pa uništio vid

12/01/2019

Nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već desetljećima

Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta preveliku količinu sidenafila, aktivnog sastojka Viagre, završio je s ‘rupama’ u vidu i povećanom osjetljivošću na svjetlo, piše Daily Mail.

Najvjerovatnije iz neznanja, muškarac je popio cijelu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već desetljećima.

Nakon što je primijetio povećanu osjetljivost na svjetlost, nemogućnost da vidi pri smanjenom svjetlu i kružne oblike u vidnom polju, ljekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja očiju. Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja stanica mrežnice oka, štetu nije moguće ispraviti tj. liječiti.

Što se na kraju dogodilo s anonimnim muškarcem nije poznato jer, kako je rekao ljekar koji ga je pregledao, on se nikad nije pojavio na dodatnim pregledima.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično što će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo deseterostruku dozu.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.