Život i zdravlje

Namirnice koje ne treba da jedete na plaži

15/06/2015

Predstavljamo vam ukusne ljetne namirnice koje izazivaju nadutost, pa bi trebalo da ih izbjegavate na plaži.

Mješavina orašastih plodova i sušenog voća

Glavni krivci za nadutost: so i fruktoza

Neiskusni ljudi će reći da je kesa orašastih plodova pomješanih sa suhim voćem mnogo bolja alternativa od čipsa i smokija, ali nažalost to nije istina. Kao i ostale grickalice, orašasti plodovi u kombinaciji sa suhim voćem sadrže so, nutrijent koji privlači vodu kao magnet, izazivajući nadutost i zadržavanje vode. A za one koji imaju problem sa apsorbovanjem fruktoze, sušeno voće u miksu samo pogoršava stvari.

Konzumiranje neslanih, sirovih orašastih plodova i voća je bolja varijanta.

Sladoled

Krivac za nadutost: laktoza

Pijesak na plaži je vruć, a vaše grlo je suho kao pustinja. Jedino logično rješenje je sladoled, zar ne?

Laktoza koja se nalazi u sladoledu izaziva nadutost, gasove i nelagodu u stomaku čak iako niste netolerantni na šećer.

Ipak, moguće je da pojedete kašiku ili dvije bez nadimanja, ali ako stvarno želite da očuvate trbušnjake, možda bi trebalo da razmislite o nekom drugom kremastom dezertu.

Miješana pića

Glavni krivci za nadutost: alkohol, fruktoza i vještački zadlađivači

Efekat dijuretika koje ima alkohol može da izazove zadržavanje vode u organizmu i nadimanje, a ako popijete nešto slatko poput pinjakolade, vaše tijelo će morati da proizvede gasove kako bi pomoglo varenje. Ponekad barmeni dodaju određene vještačke zaslađivače, što izaziva da stomak izgleda naduto i veće.

Bolje je da se odlučite za svježe cijeđene sokove.

Zdrave pločice

Glavni krivac za nadutost: oligosaharidi i vještački zaslađivači

Većina ovih pločica sadrži izolate soje i proteina koji izazivaju gasove, a soja sadrže i oligosaharide, molekule šećera koji će izazvati neprijatan pritisak i nadimanje.

Umjesto toga, pojedite lubenicu ili dinju ili neko drugo voće, koji je prirodan diuretik ili salatu s špinatom i grilovanom piletinom.

Gazirana pića

Glavni krivac: karbonizacija

Čini vam se da ljeti ništa ne prija kao čaša omiljenog gaziranog pića, ali kada pogledate svoj naduven stomak, niste toliko sigurni.

Obična voda je uvijek bolji i zdraviji izbor.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.