Naučnici objavili video koji pokazuje kako napada velika bijela psina

velika bijela psina napad

Naučnici iz Guadalupea objavili su 5-minutnu snimku na kojoj se vidi sva raskoš i zastrašujuća moć velikih bijelih psina te je prikazano na koji način oni love i kako napadaju svoj plijen – i to je prva takva objavljena snimka, piše The Guardian.

Od ukupno 13 sati materijala kojeg su iz Woods Hole Oceanographic Institution-a uspjeli snimiti podvodnim dronom iskoristili su one najfascinantnije prizore te su, kako kažu, dobili i više nego što su očekivali kad su prvi puta, tačnije 2013. godine, odlučili postaviti dron s REMUS SharkCam-om u morske dubine.

Rezultati njihovog istraživanja nedavno su objavljeni u Journal of Fish Biology magazinu, a tvrde kako su iz ovih snimki uspjeli vidjeti na koji način velike bijele psine love svoj plijen. Pokazalo se kako koriste morske dubine i tamu u svoju korist te kruže na samoj površini dna, u sjeni, sve dok ne opaze svoj plijen, a zatim kreću u napad. Koji je, sudeći po prizorima koje su uspjeli snimiti, prilično zastrašujuć.

“Ako morski pas pluta i vreba na samom dnu, u mraku, njegov plijen pliva visoko iznad njega te se ocrtava, dok se morskom psu znatno smanjuje vjerovatnost da će ga plijen uočiti”, tvrdi Greg Skomal, biolog i voditelj ove studije.

“Ova izvanredna zapažanja pokazuju kako su hipoteze koje smo postavili moji kolege i ja ustvari tačne te da morski psi zaista vrebaju iz tame”, dodaje.

Morski su psi također pokazali nevjerovatnu snagu samih svojih napada, prilikom napada na dron za kojeg su mislili da je još jedan njihov živući plijen. Vidljivo je kako grizu dron, a njihovi ogromni zubi prikazani su iz nevjerovatno užasavajuće blizine.