Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Reklama koja će natjerati muškarce da počnu raditi po kući

reklama indija

Reklama prikazuje ženu koja je odgovorna za odgajanje svoga sina, na poslu provodi punu satnicu i održava svoj dom čistim.

#ShareTheLoad u prijevodu bi značilo Podijelite teret, a ime je reklame koju je snimila agencija iz Mumbaija, a baca novo svijetlo na živote žena. Naime, ova je reklama uspijela deterđent za veš pretvoriti u moćnu poruku o dvostrukim standardima koji postoje između žena i muškaraca, piše LittleThings.

U reklami upoznajemo i oca prethodno spomenute žene koji odjednom shvaća da je njegovo vlastito ponašanje u kući preslikano i u životu njegove kćerke. Ova ga misao ražalosti i on odlučuje promijeniti svoj način života.

Reklama je zapravo njegovo pismo izvinjenja – kćerki, supruzi, ženama širom svijeta…

U Indiji se smatra da je ženino mjesto u kuhinji ili u praonici, ali ova reklama radi na razbijanju predrasuda i stereotipa. Muževi se potiču kako bi pomogli svojim suprugama u kući i da se varti ravnopravnost spolova unutar porodica.