Život i zdravlje

Test iz matematike razbjesnio javnost

28/10/2015

Fotografija testa iz matematike jednog trećaša, koja je objavljena na Redditu, izazvala je buru reakcija jer su odgovori koje je učenik dao ocijenjeni netačnima.

Test je izazvao bijes korisnika interneta jer su učenikovi rezultati proglašeni netačnima isključivo zbog načina na koji je došao do pravih odgovora.

U prvom pitanju od učenika je zatraženo da izračuna koliko je 5×3 koristeći zbrajanje. Učenik je odgovorio sljedeće: 5+5+5=15. Odgovor je proglašen netačnim, a učiteljica je dopisala i da bi tačan odgovor bio 3+3+3+3+3=15.

test

Drugo pitanje glasilo je da izračuna koliko je 4×6 tako da nacrta redove. Učenik je nacrtao šest redova u kojima su bile po četiri crtice, ali učiteljica je i taj odgovor proglasila netačnim te nacrtala po njoj tačan odgovor – četiri reda s po šest crtica.

Ovaj test razljutio je mnoge, a Business Insider piše da je svakome ko baci oko na ovaj test jasno da je učenik napravio ono što je od njega traženo. Jedno od osnovnih svojstava množenja je komutativnost, odnosno AxB=BxA. Redoslijed u takvom množenju nije bitan.

Nastavnikovo kažnjavanje učenika koji je prepoznao i primijenio komutativnost je, piše BI, oštro i neopravdano.
Mogući argument za ocjenjivačku shemu mogao bi biti da je u kurikulumu kao tačno množenje dva broja napisana metoda koju je koristila učiteljica.

Međutim, čak i tada nema smisla kažnjavati učenika koji je u svakom slučaju shvatio bit množenja.

Komentari

3 Comments

  1. Monika Stajisic

    29/10/2015 at 15:19

    Hahaha kakav retard (nastavnik) Pa da mu je trazeno da "komplikovanije" od prostog resi zadatke pa hajde, ovako cist' debil. Bez obzira sto mu trazi 5 trojki ili 4 sestice. Zbir je bitan i dokazan. Samo sto idioti pokusavaju nekom novom "pamecu" da nametnu drugacija resenja koja ni stotinama godina unazad nisu bila logicna a kamo li sad.

  2. jovana mitrovic

    29/10/2015 at 15:25

    pa trebalo je na pet mesti po tri i normalno da nije tacno da je bilo 3*5 onda bi bilo tacno

  3. JA

    30/10/2015 at 17:37

    Glupo je što je rezultat ocijenjen kao netačan. On je djelimično tačan, ako se gleda cijeli postupak dobijanja rezultata. U suštitni, kada čitamo proizvod dva broja, onda rečenica glasi: "Pet puta po tri.", što znači da se piše: 3+3+3+3+3=15. Ali to je nebitno za učenika osnovne škole.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.