Život i zdravlje

Sky news australia

TV kanal nakon brojnih kritika obrisao video snimke s dezinformacijama o Covidu

11/08/2021

Posljednjih dana uklonjeno je 30-tak video zapisa bez objašnjenja i ispravki

Sky News Australia uklonio je desetke videozapisa sa svojih web stranica, nakon što je YouTube suspendirao kanal zbog širenja dezinformacija o virusu Covid.

Konzervativna TV mreža, u vlasništvu Ruperta Murdocha, kritizirana je zbog promoviranja teorija zavjera i dovođenja u pitanje javnih zdravstvenih naloga u svojim emisijama, prenosi BBC.

Posljednjih dana uklonjeno je 30-tak video zapisa bez objašnjenja i ispravki.

Sky News Australia odbio je komentirati taj potez.

Matična kompanija News Corp Australia izjavila je lokalnim medijima da je mreža donijela “uredničku odluku” o uklanjanju videozapisa.

Sky News Australia je australijski 24-satni kablovski i satelitski kanal dostupan na pretplatničkim platformama i na besplatnoj televiziji u regionalnim područjima širom Australije. Dostupan je i na Novom Zelandu.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.