Život i zdravlje

Znakovi koji pokazuju da se morate više kretati

16/09/2021

Aerobne vježbe ubrzavaju disanje i otkucaje srca, što zauzvrat poboljšava kontrakciju crijevnih mišića

Za naše tijelo je izuzetno važno da smo aktivni i da se krećemo dovoljno. Bavite se jogom, plešite kod kuće, idite u šetnju – bilo koja fizička aktivnost je poželjna. Ako se ne krećete dovoljno vaše će vas tijelo na to upozoriti.

Ovih sedam znakova pokazuju da se morate više kretati.

1. Stalno ste umorni

Konstantno ste umorni, iako se zdravo hranite i dovoljno spavate. To ukazuje na to da biste se trebali više kretati. Samo 20 minuta umjerenog vježbanja tokom dana značajno povećava energiju i smanjuje umor.

2. Iznenada počinjete osjećati bolove

Primijetili ste da vas iznenada počinju boljeti neki dijelovi tijela – leđa, koljeno, ramena? Pokušajte se više aktivirati pa biste mogli spriječiti iznenadne bolove u tijelu.

Pokretanje mišića, opuštanje zglobova i protok krvi do svih dijelova tijela moglo bi ublažiti bolove u tijelu.

3. Pod stresom ste

Ljudi su zabrinuti zbog finansija, politike, zasipaju ih razne informacije iz medija, a sve to može povećati razinu stresa. Visoke razine stresa nisu dobre za naše zdravlje.

Međutim, sama šetnja, trčanje ili čak i rastezanje tijela oko 30 minuta tri do četiri puta sedmično može značajno smanjiti anksioznost.

4. Problemi s hormonima

Vježbanje je odličan način za regulaciju hormona. Fizička aktivnost ima pozitivan učinak na razinu testosterona, što je bitno u održavanju zdravlja mišića. Povećane razine testosterona također pomažu i u održavanju metabolizma, a bitni su i za ispravan rad moždanih funkcija.

5. Problemi s probavom

Samo 30 minuta trčanja ili šetnje će pojačati vaš apetit prije večere, ali će vam to pomoći da brže probavite obrok.

Aerobne vježbe ubrzavaju disanje i otkucaje srca, što zauzvrat poboljšava kontrakciju crijevnih mišića. Kao rezultat toga, probavljena hrana brže prolazi kroz vaša crijeva i izlazi iz tijela, umanjujući rizik od zatvora.

6. Slabije upravljate vremenom

Možda ste primijetili da zbog silnih obveza koje imate slabije raspoređujete i upravljate vremenom. No, u tome vam može pomoći vježbanje. Fokusirajte se na vježbanje pa ćete moći prestati razmišljati o poslu i drugim ustaljenim navikama.

7. Imate problema sa spavanjem

Ako vam je teško zaspati kad legnete u krevet ili se često budite u noći, pokušajte biti aktivniji tijekom dana, piše The Healthy. Istraživanje je pokazalo da vježbanje poboljšava spavanje i kod osoba koje imaju inosmniju.

Komentari

Autor: N1 Hrvatska

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.