Kultna predstava Audicija ponovo na sceni

audicija

Premijera kultne predstave “Audicija” s originalnom glumačkom postavom bit će održana u Sarajevu 5. oktobra, javlja Anadolu Agency (AA).

Na inicijativu producenta Adnana Mundžića originalna postava “Audicije” će održati svjetsku turneju u zemljama bivše Jugoslavije i Evrope te u Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama i Australiji.

Mundžić je rekao kako turneja nosi naziv “033” jer je pozivni za Sarajevo, a i 33 godine su prošle od prvog izvođenja.

“Audicija” je kultna predstava nastala u decembru 1984. godine kao dio nastavnog procesa na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, koja je prvi put izvedena na Otvorenoj sceni ”Obala”.

Sedam glumaca Admir Glamočak, Senad Bašić, Emir Hadžihafizbegović, Saša Petrović, Mladen Nelević, Jasmin Geljo i Željko Ninčić, koje se u predstavi moglo vidjeti prije više od tri decenije, glumit će i sada, a na turneju kreću iz grada u kojemu je sve i počelo – Sarajeva.

Slijede predstave u još osam gradova, u Tuzli (20. oktobar), Zenici (21. oktobar), Zagrebu (28. oktobra), Rijeci (3. novembar), Splitu (4. novembar), Beogradu (9. novembar), Novom Sadu (10. novembar) i Osijeku (11. novembar). Prema Mundžićevim riječima, u drugom dijelu svjetske turneje planirano je još 20-ak gradova.

Hadžihafizbegović je kazao kako je uvjeren da će “Audicija” biti veoma dobro primljena na svim područjima i dodao kako “humor nema granica”.

Bh. glumac je rekao kako fenomen “Audicije” leži u dvije stvari, demistifikaciji i radu dobrih gulmaca.

“Često nas miješaju sa Top listom nadrealista. Audicija je potpuno odvojen projekat”, naglasio je Hadžihafizbegović koji je podsjetio kako je određeno vrijeme bio protiv ponovnog održavanja predstave.

Dodao je kako je prije deset godina bio protiv i da je tada rekao “kako su svoje odradili i da je bilo sjajno i da se ne treba tome vraćati”.

Međutim, rekao je kako je nekoliko godina poslije toga bio inicijator ponovnog okupljanja jer su tada odigrane predstave bile veoma dobre.

“Ljudi su nas, osim toga što su slušali i što im je bilo smiješno, i ta cijela atmosfera, i voljeli”, rekao je Hadžihafizbegović.

Bašić je rekao kako mu je drago što će ponovo igrati jer je “igra nešto što kada uhvati ne popušta”.

“Potreba za igrom je potreba za radošću, zabavom. Vjerujem da naše godine ništa ne znače u odnosu na ono kad smo bili mladi”, rekao je Bašić koji je dodao kako su mnogo iskusniji nego u tom periodu te dodao kako ovu predstavu radi iz ljubavi.

Geljo rekao je kako su ih zvali “pokretnom bolnicom”, jer smijeh liječi.

On je dodao kako će pružiti novu terapiju kako bi se ljudi oslobodili od svega što je u zadnjih 20 i nešto godina svima za vratom.

“Probat ćemo najbolje da odigramo sve što je u našem iskustvu”, dodao je Geljo.

Glamočaku je drago što će opet zajedno raditi i nada se da će biti veseli kao što su bili prije 33 godine.

“U ovim godinama normalno potrebna nam je radost života. Što više toga. A ‘Audicija’ u sebi to nosi. Zato smo se najviše i okupili, a i zbog para”, našalio se glumac Mladen Nelević. Dodao je kako su im se u životima izdešavale najljepše stvari tokom perioda igranja “Audicije”.

Ninčić je izjavio kako je bilo određenih nedoumica u ponovnom okupljanju.

“Ako je nešto potrebno ovom podneblju, onda je to sigurno smijeh, humor i nešto što će dati neku pozitivnu energiju”, rekao je Ninčić.

Njegov kolega Petrović je rekao da čovjek više nije čovjek ako u njemu nestane dijete ili potreba za igranjem.

Dodao je kako što se duže igra, to je bolje za osobu i da je očito da su ljudi željni igre.

Prema riječima glumaca riječ je zapravo o novo-staroj predstavi koja će zadržati većinu prethodnih izvođenja, ali da će doći i do prilagodbe trenutnoj situaciji.

Povodom 25 godišnjice nastanka “Audicije” u Sarajevu su se u decembru 2009. godine skupili svi glumci iz originalne postavke i održali dvije predstave.

Glumci su naglasili kako je “Audicija” namijenjena svim dobrim ljudima koji vole humor te naglasili kako neće odgovarati na filozofska i ideološka pitanja kao što to nije bio slučaj ni ranije.