Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Na Baščaršiji otvoreno ljetnje izdanje Lucky Marketa “Handmadeisluxury”

Handmadeisluxury (2)

Na platou Baščaršije otvoreno je ljetne izdanje Lucky Marketa pod sloganom “Handmadeisluxury“, u organizaciji udruge za kreativni i održivi razvoj Asocijacije Kreativaca.

Na deset ekoloških štandova izlagači, članovi Asocijacije kreativaca, koji se bave isključivo ručnom izradom, građanima i turistima objašnjavaju način izrade predmeta s naglaskom da su svi predmeti ekološki prihvatljivi, održivi.

Predsjednica Asocijacije Aida Korman je kazala da je Lucky Market mjesto susreta kreativaca i ideje koja se u kontinuitetu održava od 2012.godine, i već su prepoznatljivi po svojim kreacijama ali i lokacijama na kojima izlažu.

– Prvi put izlažemo na Baščaršiji, a intencija je, podići svijest o izradi ručnih radova, ali i promovirati bh.turizam, srce Sarajeva, Baščaršiju, Stari Grad – rekla je ona.

Ljubitelji etno šopinga na Lucky Marketu mogu uživati u handmade unikatima, zanatskim i dizajnerskim komadima, u staklu, žici, drvetu, koži, sapunima, tašnicama od eko kože, te upotrebnim predmetima oslikanim i u decoupage tehnici, u henna dizajnu, svilenim šalovima, slikama, cekerima, kapama, lijepom i elegantnom nakitu…

Korman je istakla da je kupovina handmade jedinstveno iskustvo bilo da se kupuje za sebe ili kao poklon dragim osobama, te da je „posjedovanje handmade proizvoda potanje lifestyle-a“.

Lucky Market je spoj umjetnosti, zanata i dizajna i nudi novu kreativnost – kazala je Korman i dodala da dizajneri proširuju vidike umjetnosti, spoj tradicionalnog i savremenog, i svi crpe inspiraciju iz bogatog kulturno-historijskog naslijeđa Bosne i Hercegovine.

Članovi Asoicijacije su državljani BiH, ali, ona ističe da su otvoreni i za sve koji imaju želju da uče, primjenjuju nove tehnike, da daju doprinos podizanju svijesti ručnog rada.

Otvorenost Asocijacije, na Marketu, potvrdila je i studentica iz Turske koja je svoje umjetničke predmete od drveta, s motivima iz kulturne baštine BiH, ponudila ljubiteljima prefinjene umjetnosti.

– Naša intencija je podići svijest građana o vrijednosti dizajna i ručnog rada. Dizajnerski proizvodi su podcijenjeni, iako su nam prilagođene kupovnoj moći bh.građana, ali radovi kreativaca vrijede više nego što se to vrednuje u BiH – istakla je Korman.

Ovo je također način, dodala je, promoviranja turizma, stoga će LM održavati jednom mjesečno.

– Želimo biti prepoznatljivi ‘Baščaršija po nama, mi po Baščaršiji’ – zaključila je Korman te zahvalila Općini Stari Grad koja je im je omogućila da održe dvodnevni Market.

Održavajući tradiciju na inovativan način, LM je stvorio ‘novu kreativnost’ kroz spoj umjetnosti, zanata i dizajna na jednom mjesto, i postao mjesto susreta kreativaca i razmjene ideja.