Za čišćenje namještaja i kristalnih lustera u zgradi Vlade RS-a više od pola miliona KM

vlada-rs11111

Za čišćenje namještaja od prirodne bež kože, zavjesa i posteljine Služba za zajedničke poslove Vlade Republike Srpske isplatit će 276.913 KM firmi „AD-preduzetnici ortaci“ Banja Luka.

Ova preduzetnička firma je bila jedini ponuđač na nedavnom zaključenom tenderu „Čišćenje i impregnacija namještaja od prirodne bež kože, hemijsko čišćenje zavjesa, paravana, posteljine i radnih uniformi“ koje je 21. maja ove godine raspisala Služba za zajedničke poslove Vlade RS, objavio je danas banjalučki poslovni portal „capital“.

Za čišćenje kristalnih lustera i pranje staklene fasade na zgradi Administrativnog centra firmi „Rus“ Gradiška ove godine bit će isplaćeno 237.470 KM.

I ova firma je također bila jedini ponuđač na tenderu raspisanom u aprilu ove godine za usluge „Pranje staklene fasade, pranje i skidanje kamenca s fontana, dubinsko čišćenje itisona, tepiha i stilskog namještaja, mašinskog pranje podova od parketa i kamena i čišćenje kristalnih lustera“.

Za nabavku štofa, eko kože i odgovarajuće dekorativne trake odlučeno je da se potroši dodatnih 12.000 KM budžetskog novca.

Da luksuzna zgrada Vlade RS nije jeftina za održavanje pokazuju i ostali izdaci.

Samo za popravku kamenih ploča na trgu ispred Administrativnog centra ove godine bit će izdvojeno 46.238 KM.

Na tenderu „Nabavka kamenih ploča za popravku trga Administrativnog centra Vlade RS“ zanimljivo pobijedila je firma „Novoteks“ Novaka Milakovića čija je pretežna djelatnosti trgovina na malo i veliko kruhom, tjesteninom i kolačima.

Nisu problem samo polupane ploče već i njihovo čišćenje, posebno od mahovine, za što se godišnje izdvajaju desetine hiljada maraka.

„EkoBel“ Laktaši naplatit će od Vlade Srpske 38.461 KM za dezinfekciju Administrativnog centra i za uklanjanje mahovine s trga ispred zgrade. Tender je zaključen krajem prošlog mjeseca.

Vlada RS-a plaća stotine hiljada maraka svake godine privatnim firmama za čišćenje Administrativnog centra iako je to u opisu djelatnosti Sektora za investiciono i tekuće održavanje u okviru Službe za zajedničke poslove.

Prema Pravilniku o sistematizaciji radnih mjesta Služba za zajedničke poslove ima 263 radnika za čija primanja je ove godine u Budžetu predviđeno 3,2 miliona KM.