Bisnode i Dun & Bradstreet proširili saradnju na osam novih zemalja

Bisnode

Firma Bisnode, koja je i do sada bila najveći globalni partner firme Dun&Bradstreet proširila je strateško partnerstvo kojim je od sada obuhvaćeno i 8 novih tržišta Europe – uz Bosnu i Hercegovinu, saradnja uključuje i tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije, Makedonije, Crne Gore, Kosova i Albanije. Bisnode grupa sada ima ekskluzivna prava na prodaju i razvoj globalnih D&B rješenja na ukupno 19 europskih tržišta. Saradnja firme Bisnode i D&B-a započela je 2002. godine dok je 2012. potpisan novi desetogodišnji ugovor o saradnji, a kojim je saradnja dodatno proširena i u segmentu zajedničkog razvoja proizvoda te analitičkih rješenja.

Bisnode Southern Market tržište, koje je u 2014. generiralo nešto više od 12,3 miliona eura, od 1. 6. 2016. godine početi će s prodajom D&B rješenja i globalnih platformi. Zahvaljujući partnerstvu firme Bisnode i D&B-a dodatno će se proširiti ponuda firme Bisnode uključivanjem globalnih rješenja i platformi, a koje će biti na raspolaganju svim onim firmama koje ili posluju na međunarodnom tržištu ili su im potrebne informacije o firmama u inozemstvu, nezavisno gdje se one u svijetu nalaze.

»Ovo partnerstvo omogućava da pružimo još bolju potporu našim klijentima. Većina njih je već prisutna na globalnom tržištu, a poznavanje specifičnosti pojedinih stranih tržišta praćeno najboljom analitičkom podrškom krucijalno je za uspjeh u takvim uvjetima. Naši će klijenti odsad imati još bolju podršku u odlučivanju, a zahvaljujući sinergiji koja proizlazi iz udruživanja i pristupa globalnoj bazi podataka, moći će lako i sigurno proširiti svoje poslovanje. Bisnode, s druge strane, dodatno osnažuje svoju konkurentnost.“ – izjavila je Maria Anselmi, regionalna direktorica firme Bisnode.

Osim za Bisnode saradnja će rezultirati i brojnim pogodnostima za D&B-a koji će svoju ponudu informacija dodatno osnažiti podacima o poslovanju firmi na jugoistoku Europe te će samim time pomoći svojim, D&B klijentima, da se bolje pozicioniraju kako na globalnom tržištu tako i na tržištu jugoistočne Europe.

»Partnerska saradnja između Bisnode i firme D&B je zaista vrlo dobar primjer saradnje koja je prvenstveno usmjerena na postizanje još veće vrijednosti za klijente. Zahvaljujući takvom pristupu, obje strane su osigurale da sve odluke koje se donose na globalnoj razini budu temeljene na najrelevantnijim informacijama. Nezavisno da li klijent želi povećati prodaju, smanjiti rizik, optimizirati kanale distribucije ili provjeriti kvalitetu poslovanja svojih poslovnih partnera, integracijom s D&B globalnom bazom podataka, Bisnode svojim klijentima sada može ponuditi još opsežnije informacije, razne prediktivne modele i analize temeljene na globalnim podacima, te ima odgovor na potrebu za globalnim rješenjima. Veseli nas što je ova saradnja od sad proširena i na tržišta Southern Market Bisnode grupe“ – zaključuje Martin Coufal, regionalni direktor Bisnode Central Europe.

Rast je osnova poslovanja, a svoje uporište ima u odnosu kojeg firma njeguje s klijentima i partnerima. D&B već gotovo dva stoljeća osigurava podršku poslovanju i razumijevanju njegove dinamike, što je rezultiralo izvrsnošću i ekspertizom u području analize podataka usmjerenih prema kreiranju odnosa koji klijenta vode do vodeće tržišne pozicije.

“U Dun&Bradstreetu vlada veliko uzbuđenje zbog činjenice da se partnerstvo s Bisnode Grupom proširilo i na Southern Markets tržišta. Da bi se osigurala globalna uspješnost u poslovanju na tržištu poslovnih informacija, i osiguravanja rješenja za klijente, važno nam je da uvijek surađujemo samo s najboljima, stoga je ovo širenje saradnje od velike važnosti za nas. Uvjereni smo da će obje strane iznimno profitirati od ovog partnerstva i izuzetno se veselimo zajedničkoj suradnji na novim tržištima.” – poručuje Claus Hornshoj, Partner Manager u Dun & Bradstreet-u.

D&B posjeduje najveću svjetsku komercijalnu bazu podataka, sa više od 240 miliona podataka o firmama iz više od 30.000 izvora. Također D&B baza podataka je specifična i slijedom podataka o izvršenim plaćanjima koja se temelji na više od 1 milijarde računa, a koji se ažuriraju više od 5 miliona puta dnevno. Riječ je o važnim inputima koje klijenti trebaju za izgradnju kvalitetnih poslovnih odnosa. Više od 250.000 firmi koje posluju širom svijeta, kao i 87% preduzeća koje se nalaze na Forbesovoj ljestvici 500 najuspješnijih, dale su povjerenje D&B-u koji im omogućava svakodnevni pristup najvažnijim informacijama za održavanje svakodnevnih odnosa s njihovim najvažnijim klijentima i partnerima.