Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Sajamnamjestaja.com

Drugi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom do 21. do 27. maja

online sajam namjestaja

nuditi odličnu priliku poslodavcima za novu i jaču promociju ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja. Želja nam je, svakako, da ovaj projekt preraste u tradicionalan događaj, naglašavaju iz agencije

Marketinška agencija Simperfect i namjestaj.shop, prva bh. online platforma za promociju i prodaju namještaja najavljuju proljetni Drugi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom koji će se održati od 21. do 27. maja 2022. godine na platformi sajamnamjestaja.com.

“Nakon uspješnog prošlogodišnjeg Prvog bh. online sajma namještaja te odličnih rezultata ove smo godine, naime, odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju s partnerima dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove”, riječi su Samire Avdić, vlasnice agencije Simperfect.

Podsjećamo, Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te pripadajuća stručna online „Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu“ kao njegov centralni događaj okupili su učesnike iz privatnog i javnog sektora, važne aktere koji su govorili o mogućnostima unapređenja ovog sektora. Podršku Sajmu pružile su vladine institucije i partneri, obrazovne ustanove i mediji. Tokom sedam dana, koliko je digitalna postavka bila otvorena za posjete, promociju i kupovinu, platforma je zabilježila više od 70 hiljada pregleda te dnevno oko 500 pojedinačnih posjeta. Platforma namjestaj.shop u ovom je period zabilježila rast posjeta za 50 posto.

“Vođeni ovim pozitivnim iskustvom i savremenim digitalnim trendovima, istovremeno osluškujući potrebe drvno-prerađivačkog sektora, i ove smo godine odlučili ponuditi odličnu priliku poslodavcima za novu i jaču promociju ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja. Želja nam je, svakako, da ovaj projekt preraste u tradicionalan događaj”, naglašavaju iz agencije.

Sajamske aktivnosti trajat će do kraja maja, a bit će okončane zatvaranjem te dodjelom nagrada najboljim izlagačima te kupcima i pratiocima na društvenim mrežama. Direktna online kupovina namještaja te B2B susreti i partnerski dogovori bit će mogući na više od 60 izložbenih štandova bosanskohercegovačkih kompanija.
Pozivamo učesnike iz drvno-prerađivačkog sektora te sve zainteresirane da svoje prisustvo, izlagačko ili pokroviteljsko, prijave popunjavanjem obrasca na linku.