Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Euro-Asfalt angažovan na projektima vrijednim više od 400 miliona KM

autoput

Bosanskohercegovačka kompanija Euro-Asfalt u proteklim godinama bilježi velike uspjehe na inostranim tržištima, a direktor ove kompanije Hamed Ramić istakao je u razgovoru za Fokus.ba da je Euro-Asfalt trenutno angažovan na projektima vrijednosti više od 400 miliona KM.

“Možemo reći da je omjer BiH – inostranstvo otprilike pola – pola. U Sloveniji od maja prošle godine realiziramo projekat vrijedan 110 miliona maraka. Riječ je o izgradnji dijela autoceste Draženci – granični prijelaz Gruškovje. U Crnoj Gori smo prije dva i pol mjeseca potpisali ugovor vrijedan 84 miliona maraka za izgradnju dijela trase na dionici Berane – Kolašin. Narednog mjeseca otvaramo to gradilište i počinjemo sa radovima”, rekao je Ramić za Fokus.ba.

Euro-Asflat je trenutno angažovan i u Njemačkoj gdje rade na projektu vrijednom 20 miliona KM.

“Što se tiče BiH, angažirani smo u konzorciju sa Strabagom na gradnji Koridora Vc kod Zenice, vodimo i određene projekte u Sarajevu, Bihaću…”, kazao je Ramić.

U 2017. godini Euro-Asfalt planira realizaciju već postojećih ugovora, a Ramić dodaje da je ovoj kompaniji kvalitet uvijek na prvom mjestu.

“Što se tiče budućih planova, prošli smo pretkvalifikacije na tenderima u Češkoj, rame uz rame sa top deset građevinskih kompanija Evrope i nadamo se dijelu učešća u tenderu vrijednom 700 miliona eura. Računamo na dio od osam do deset posto. Otvaraju se mogućnosti i za nove poslove u Crnoj Gori, ali o tome kada dođe vrijeme”, naveo je Ramić.

Na pitanje da li BiH treba više da ulaže u infrastrukturne projekte, Ramić odgovora da se nastavak ulaganja u izgradnju autoceste na Koridoru Vc, ali i ostale autoceste i brze ceste na prostoru Federacije BIH, nameće kao logičan i nužan prioritet u kapitalnim ulaganjima Federacije BiH.

Hamed Ramić

“To je kapitalna pretpostavka bržeg ukupnog razvoja zemlje, a posebno pojedinih privrednih grana kao što je građevinarstvo i njemu srodne privredne grane. Osiguranje finansijskih sredstava za nastavak izgradnje će samo po sebi biti velika pomoć za privrednike jer će omogućiti kontinuitet razvoja građevinarstva, a naša dosadašnja ulaganja u osposobljavanje radne snage, novu opremu i tehnologiju će dobiti time i punu vrijednost. Država može pomoći i na druge, direktne, načine. Ako se pri budućim tenderima budu primjenjivali principi koje u ugovorima koriste zemlje članice EU, značajno će nas rasteretiti duplih troškova, troškova garancija za dobro izvršenje i paralelnog tereta zadržanih iznosa. Ovo je samo jedan od dobrih primjera iz EU prakse, a ima ih još”, zakljućio je Ramić.