Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

najbolja ponuda

Firma iz BiH bi trebala graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj

autoput

Rok za izgradnju ceste je 30 mjeseci, odnosno dvije i pol godine od početka radova, što znači da bi, ne bude li zastoja tokom gradnje, mogla biti puštena u promet krajem 2022. ili početkom 2023. godine

Nakon otvaranja ponuda za izgradnju najskuplje ceste u Hrvatskoj, državne ceste D-403 u Rijeci, utvrđeno je kako je najbolju ponudu imao konzorcij u kojoj sudjeluje i bh. firma Euroasfalt.

Naime, pet ponuda stiglo je državnom poduzeću Hrvatske ceste, a finansijski najpovoljnija je ona koju je ponudi konzorcij koji čine slovenski Kolektor, GP Krk i sarajevski Euroasfalt, u iznosu od 456,35 miliona kuna bez PDV-a odnosno 570,44 miliona kuna s PDV-om, piše Novi list.

Slijedi ponuda kineskog CRBC-a, firme koja gradi Pelješki most, u iznosu od 586,34 miliona kuna s PDV-om, a na trećem je mjestu ponuda italijanskog konzorcija predvođenog firme Rizzani deEcher koji bi D-403 gradili za 598,38 miliona kuna s PDV-om.

Četvrta je ponuda austrijskog Strabaga od 638,94 miliona kuna, dok je najskuplja ona hrvatsko-turskog konzorcija koji čine Poduzeće za ceste (PZC) iz Slavonskog broda i Yapi Merkezi, s iznosom od 718,37 miliona kuna, s uključenim porezom na dodanu vrijednost. Procijenjena vrijednost radova bila je 461 milion kuna, bez PDV-a, tako da je unutar tog iznosa jedino ponuda slovensko-hrvatsko-bosanskohercegovačkog konzorcija, koja je čak i niža za pet miliona kuna.

Otvaranjem ponuda napokon je završeno prvo poglavlje postupka javne nabavke za izgradnju ove svega tri kilometra duge ceste od strateške državne važnosti koja će povezivati kontejnerski terminal Zagrebačka obala i zapadni dio Rijeke sa zaobilaznicom.

Rok za izgradnju ceste je 30 mjeseci, odnosno dvije i pol godine od početka radova, što znači da bi, ne bude li zastoja tokom gradnje, mogla biti puštena u promet krajem 2022. ili početkom 2023. godine. Cesta D-403 najskuplja je prometnica u Hrvatskoj, u odnosu na dužinu ceste, zbog iznimno zahtjevnog terena kojim prolazi. Gotovo cijelom trasom bit će izgrađena pod zemljom ili u zraku.