Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /srv/storage/fokus.ba/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/frontend/schema/class-schema-person.php on line 152
Biznis

Grupa Triglav: Ispunjena obećanja nas zbližavaju

22/12/2015

Sigurno se sjećate slatke djevojčice sa violinom u našoj posljednjoj korporativnoj kampanji čija je poruka bila „Sve će biti u redu.” Nakon tri godine, pripremili smo novu korporativnu kampanju za tržišta na kojima je prisutna Grupa Triglav. Nova korporativna kampanja temelji se na jednoj ključnoj prednosti Grupe Triglav, a to je – ispunjavanje obećanja.

Ova kampanja naglašava tradiciju kvalitetnih usluga Grupe Triglav dugu 115 godina, kao što nas prepoznaju klijenti na prostoru bivše Jugoslavije.
Korporativnom kampanjom, čiji je slogan „Ispunjena obećanja nas zbližavaju”, dopunjen sa porukom „Već 115 godina”, obraćamo se postojećim i potencijalnim klijentima, posebno mladim ljudima, porodicama i starijim osobama. Kao i ostalim relevantnim učesnicima na tržištima na kojima je prisutna Grupa Triglav.

Kao u priči sa djevojčicom i violinom, Grupa Triglav ne zaboravlja da su naši klijenti ljudi sa sopstvenim pričama i emocijama. Ključna poruka korporativne kampanje iskazana je na emotivan način. Toplina i vječnost veze, koja se temelji na iskrenosti i ispunjavanju datih obećanja je ključna poruka ove korporativne kampanje. Kroz jednu ličnu priču, na veoma jednostavan i jasan način, korporativna kampanja poručuje pojedincu da Grupa Triglav može da mu bude podrška u pojedinim životnim situacijama.

Zato je neophodno da ispunimo data obećanja, istovremeno uzimajući u obzir specifične situacije u kojoj se svaki klijent nalazi. Različite životne situacije od nas zahtijevaju različita rješenja.

U korporativnoj kampanji su vješto ukombinovane karakteristike klijenata sa tržišta na kojima je prisutna Grupa Triglav, a sa kojima klijenti mogu da se poistovjete. Kampanja, koja je počela 20. decembra na svim tržištima, prilagođena je svakom tržištu pojedinačno. To uključuje širok spektar komunikacijskih kanala. Kampanju je moguće pratiti na televiziji, radiju, internetu, štampi, društvenim mrežama itd.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.