Biznis

Homer, Marge i Bart se udružili s Tic Tacom!

01/11/2016

Tic Tac i 20th Century Fox Consumer Products udružili su se kako bi u Europi i šire ponudili zabavnu i inovativnu liniju proizvoda koja spaja svježe okuse s poznatim licima i predstavili novi The Simpsons Tic Tac. Posebno izdanje The Simpsons Tic Tac dolazi u tri nova pakiranja s kultnim likovima iz popularne animirane serije i tri nova posebna okusa: Krafne (Donut flavor) u pakiranju s Homerom, borovnica (Blueberry flavor) u pakiranju s Marge i žvakaća guma (Bubble Gum) u pakiranju s Bartom.

Simpsonovi su najdugovječnija televizijska serija rađena po scenariju u povijesti. Počeli su se emitirati 1989. godine i ostali su kulturni fenomen. S bezvremenskom zabavom koju nude, Simpsonovi su savršeni partner za Tic Tac. Prepoznatljivi likovi i zaigrani karakter serije izvrsno se uklapaju u nove okuse za potrošače.

Pakiranja nose lica likova iz Simpsonovih prilagođena različitim Tic Tac formatima, što ih čini jedinstvenima i pogodnima za skupljanje. Osim toga, zahvaljujući tehnologiji tiska na bombonima “Print on Pills”, na svakom bombonu otisnut je jedan od tri najpoznatija izraza lica triju legendarnih likova.

13620714_10154012377677849_3678599554073982134_n

Ograničeno izdanje The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeno u Europi tijekom jeseni 2016. u klasičnom džepnom Tic Tac Box pakiranju i u velikim pakiranjima sa 100 i 200 bombona. U veljači 2017. The Simpsons Tic Tac bit će predstavljeni u Armeniji, Azerbajdžanu, Gruziji, Izraelu i Saudijskoj Arabiji, a 2018. nastavit će se marketinška kampanja u obje Amerike.
Predstavljanje posebnog izdanja pratit će posebno snimljeni TV spot i zabavna digitalna kampanja.

Simpsonovi su najdugovječnija serija rađena po scenariju u televizijskoj povijesti. 1990. godine naglo su izrasli u kulturni fenomen i ostali jedna od najinovativnijih i najrevolucionarnijih zabavnih franšiza, te stekli prepoznatljivost širom svijeta. Trenutno je u produkciji rekordna 28. sezona. SIMPSONOVI su osvojili 32 nagrade Emmy, 34 nagrade Annie, te nagradu People's Choice Award za 2016. Prva su animirana serija koja je osvojila Peabody Award, a 2012. nominirani su za Oscara za epizodu „The Longest Daycare“.

Igrani film The Simpsons Movie postao je veliki hit, mega-atrakcija The Simpsons Ride u studiju Universal dobila je povijesnu ekspanziju uz dodatak „Springfielda“, a serija je dobila i svoju zvijezdu na Holivudskoj stazi slavnih 2000. godine. Časopis Time proglasio ju je najboljom serijom 20. stoljeća, a Entertainment Weekly proglasio ju je 2013. godine najvećom američkom humorističkom serijom.

14695374_10153992433662849_1969344944506748919_n

Simpsonovi su nastali u produkciji kuće Gracie Films Production u suradnji s 20th Century Fox Television. Izvršni producenti su James L. Brooks, Matt Groening i Al Jean. Licencirani sadržaj za seriju razvija i proizvodi The Gracie Films Worldwide Brand Division.

Tic Tac

Tic Tac jedan je od velikih međunarodnih brandova grupe Ferrero. Nastao je 1969. i odmah je postao veliki hit zahvaljujući jedinstvenom konceptu menta bombona s poklopcem koji se može otvarati i zatvarati i prepoznatljivom „zveckavom“ zvuku. Tic Tac originalnih okusa mente i naranče doslovno je pokorio svijet, proširivši se na tržišta pet kontinenata. Tic Tac® danas je jedan od vodećih svjetskih brandova džepnih slatkiša sa širokim rasponom ljutih, voćnih i originalnih okusa kojem je cilj iznenaditi i oduševiti potrošače senzacionalnim svježim okusima.

Ferrero Group

Ferrero je svoju priču započeo u gradu Albi u talijanskom Piedmontu 1946. godine. Danas je s konsolidiranim prometom od preko 10 milijardi eura među vodećim konditorima na tržištu. Ferrero grupa prisutna je u 53 zemlje s preko 40.000 zaposlenika. Diljem svijeta ima 22 proizvodna pogona, od čega su tri Ferrero Društvena poduzeća u Africi i Aziji, te devet poljoprivrednih tvrtki. Njeni proizvodi prisutni su i prodaju se u više od 160 zemalja, te su postali dijelom kolektivnog sjećanja i običaja u mnogim zemljama, gdje se istinska ljubav prema njima prenosi s generacije na generaciju i gdje se često smatraju kulturnim ikonama.

Osim toga, društvena odgovornost ugrađena je u samu Ferrerovu DNA. Svježina i visoka kvaliteta proizvoda, pažljivi odabir samo najboljih sirovina, održive poljoprivredne prakse i kontinuirana istraživanja i inovacije neki su od ključnih elemenata Ferrerova uspjeha. Ferrero također kontinuirano ulaže u lokalna zajednice kroz Zakladu Ferrero, Michele Ferrero Poduzetničke projekte i Kinder+Sport program.

Twentieth Century Fox Consumer Products

Dio 20th Century Fox i priznati lider u svojoj industriji, Twentieth Century Fox Consumer Products licencira proizvode i stavlja ih na tržišta diljem svijeta u ime Twentieth Century Fox Film Corporation, Twentieth Century Fox Television i Fox Broadcasting Company, kao i proizvode trećih strana. Dio je Twentieth Century Fox Television, vodećeg studija u svojoj industriji koji proizvodi nagrađivane i uspješne televizijske programe i zabavne sadržaje.

Komentari