Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Ista cijena karte u “komercijali” sa i bez grijanja, interneta, konduktera?

autobusi-za-gras-3

Iako je od početka septembra karta na autobuskoj liniji Dobrinja-Vijećnica, u javnosti poznata kao “komercijala” poskupila sa 1,60 na dvije KM, s najavom da GRAS dobija između 20 i 30 novih vozila, putnici izuzev skuplje karte ne uočavaju promjene na bolje u autobusima sarajevskoj javnog prijevoznika.

Tako su jutros u GRAS-ovom autobusu koji polazi s Dobrinje u 7.30 putnici uz prvi snijeg na sarajevskim ulicama imali usporenu i vožnju u hladnom autobusu.

Jednosatna vožnja do posla, fakulteta ili škole, jutros je u hladnom autobusu izazvala brojna pitanja i reagovanje putnika. Vozač je rekao da grijanje ne radi, a tokom vožnje kontaktirao je dispečera rekavši mu kako autobus “jedva ide”, jer je neispravan.

Neki od putnika su primijetili kako ne bi trebalo da plate kartu kad su prinuđeni da se smrzavaju i voze u autobusu čija ispravnost je upitna…

Tokom vožnje, a u nedostatku grijanja, autobusko vjetrobransko staklo bilo je zamagljeno, pa je jedan od putnika uzeo krpu od vozača i brisao staklo.

Nekoliko putnika je kompletnu situaciju komentiralo pitanjem: je li u redu da bude ista cijena u komercijali Centrotransa sa ispravnim autobusima, koji ljeti imaju klimu za rashlađivanje, wi-fi, i konduktera koji naplaćuje karte, što skraćuje zadržavanja na stanicama, i autobusima GRAS-a u kojima se putnici ljeti guše od vrućine, jer nema rashladnog sistema, a prozori se ne mogu otvoriti, i zimi bez grijanja, te bez interneta i s naplatom karte kod vozača.

Jedan od putnika je rezignirano rekao “jeste, ali samo u Sarajevu”. Ni u jednom gradu širom svijeta tako nešto ne bi bilo moguće, komentirao je putnik stanje u javnom prijevozu u glavnom gradu BiH.