Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

planirana i zaobilaznica

Kada će se od Sarajeva do Konjica moći za 20-tak minuta?

tarcoim

Grad Konjic će svakako imati velike koristi od izgradnje zaobilaznica

U sklopu izgradnje autoputa na Koridoru 5C planirana je izgradnja zaobilaznice Konjic, koja bi prema ranijim najavama trebala početi 2023. godine. Autoput je “stigao” do Bradine, a ostalo je da se izgradi još nešto više od 10 kilometara od Konjica, dok je sama planirana zaobilaznica duga oko tri kilometra.

Trenutno je od Sarajeva prema Konjicu u funkciji dionica autoputa A1 u dužini od 27 kilometara, a kada bude završena kompletna dionica, od glavnog grada do Konjica će se voziti autoputem u dužini od 37 kilometara.

Sada slijedi izgradnja autoputa od Bradine do Konjica. U pripremi je gradnja dionice od Konjica do Mostara koja će uključivati najduži tunel u BiH – Prenj.

Prema ranijim najavama iz Autocesta FBiH, sve bi trebalo biti završeno u narednih šest godina kada bi kompletan Koridor 5C trebao biti izgrađen.

Grad Konjic će svakako imati velike koristi od izgradnje zaobilaznica.

U okviru nje gradi će se novi most preko Neretve u dužini od 300 metara. Ovaj most će preći i željezničku prugu i cestu M17, a bit će izgrađen i novi tunel u dužini od 800 metara.

Cijela zaobilaznica će biti nešto duža od tri kilometra, od petlje Ovčari do Drecelja.

Magistralna cesta kroz grad će se preinačiti u gradsku cestu koja će biti rasterećena i najviše će je koristiti lokalno stanovništvo.