Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /srv/storage/fokus.ba/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/frontend/schema/class-schema-person.php on line 152
Biznis

Klas promoviše svoj novi brend “Fit”

28/05/2015

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo će danas, u 11 sati u fitness studiju “Avalon Health and Sports Club” u Shopping centru “Alta” (II sprat) u Sarajevu promovirati novi brend “Fit”.

“Fit” je novi Klasov integralni keks proizveden u tri okusa – classic, lješnjak i čokolada.

Osim degustacije, i premijernog prikazivanja TV spota, predviđeno je da u okviru promocije novog proizvoda, zaštitno lice brenda «Fit» Lejla Šebić, instruktorica aerobika, fitness trenerica, profesorica na Fakultetu sporta i tjelesnog odgoja u Sarajevu, i jedna od pobijednica Svjetskog prvenstva u natural bodybuildingu, izvede performans korisnih i zdravih tjelovježbi zajedno sa njenim asistenticama.

– Novi brend je nastao u odjelu za razvoj kompanije Klas, a na njemu se radilo nešto manje od godinu dana. Dakle, novi brend je u potpunosti djelo domaćih stručnjaka. Prve rekacije koje su došle sa tržišta kako domaćeg, tako i inozemnih su izvanredne. Vrhunski kvalitet, moderan i dopadljiv dizajn, dodatno su nas uvjerili da novi brend ima potencijala, tako da ćemo nastaviti sa kreiranjem novih linija proizvoda brenda “Fit”, riječi su direktora kompanije Klas Rusmira Hrvića.

Radi se o zdravom proizvodu, a čak četvrtinu keksa čine ovsene pahuljice koje snižavaju holesterol i sprječavaju razvoj srčanih oboljenja. Ovsene pahuljice su značajan izvor dijetalnih vlakana i jedan od najboljih izvora tokotrienola (podvrsta vitamina E). Sadrže vitamin B1, B5, folnu kiselinu, biotin, vitamin E, kao i cink, magnezijum, bakar, gvožđe, mangan.

Zdravi obroci

Obroci od ovsa utiču na sporije povećanje nivoa šećera u krvi i usporavaju njegov pad na vrijednosti prije obroka. Stoga ćete se duže osjećati siti, te ćete manje jesti i lakše kontrolisati težinu. Studije su pokazale da žene koje unose više dijetalnih vlakana imaju manje cirkulišućeg estrogena, kao faktora rizika za rak dojke, dok su djeca koja su koristila ovas u ishrani imala 50% manje šanse da kasnije tokom života budu gojazni, u odnosu na djecu koja nisu jela ovas, saopćeno je iz Klasa.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.