Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Konzum plasira bh. proizvode na tržišta Srbije i Hrvatske

konzum

U godini koja izmiče, Konzum je obilježio deceniju uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini, a pripajanje Mercatora dodatno je osnažilo lidersku poziciji ovog trgovačkog lanca u BiH.

O ostvarenim poslovnim rezultatima koji dosežu gotovo 950 miliona konvertibilnih maraka te planovima za iduću godinu, govorio je direktor David Dolinar u intervjuu za novi broj “Poslovnih novina”.

– Na policama Konzuma BiH nalazi se više od 8.000 domaćih proizvoda, odnosno više od 500 različitih brandova. Naravno, svakodnevno radimo na povećanju tog broja i svakako da ćemo uložiti velike napore da u našoj ponudi imamo što više domaćih proizvoda. Kod nas svi imaju priliku, radimo sa dobavljačem koji ima tri uposlenika te istovremeno i s onim koji ima više od 5.000 uposlenih – rekao je direktor Dolinar.

Kako ističe, kada je Konzum prije 10 godina počeo poslovati u BiH, imali su 20 dobavljača, a sada ih ima 700, od čega je više od 400 domaćih proizvođača.

Ono što mnogi ne znaju jeste da Konzum plasira bosanskohercegovačke proizvode na druga tržišta kroz Agrokorove maloprodajne lance. O kojim količinama se radilo u 2015. godini i na koja tržišta, Dolinar odgovara:

– Robna marka u Konzumu BiH prisutna je od našeg dolaska na bh. tržište, dakle već 10 godina. Bili smo pioniri u marketinškim aktivnostima po pitanju trgovačke robne marke i danas sa ponosom mogu reći da se na policama Konzuma nalazi više od 1.900 različitih artikala naše robne marke. U međuvremenu, trgovačka marka Konzuma čini skoro 60 posto tržišta robne marke u BiH. U prethodne dvije godine, Konzum BiH, preko Agrokorove maloprodajne mreže, plasira bosanskohercegovačke proizvode na tržište Hrvatske i Srbije. U prethodne dvije godine, na ova tržišta plasirani su artikli u vrijednosti od gotovo 200 miliona KM. Na policama Agrokorove maloprodajne mreže u Hrvatskoj i Srbiji prisutno je gotovo 800 artikala proizvedenih u Bosni i Hercegovini. Osim naše robne marke, na policama u Srbiji i Hrvatskoj nalaze se i proizvodi drugih dobavljača sa kojima surađujemo u BiH – rekao je Dolinar.

Naglasio je da je ovoj godini plasirano oko 16.000 tona domaćeg voća i povrća, više od 2.000 tona domaće piletine, te više od 130 tona domaće ribe, 11,2 miliona litara domaćeg mlijeka, više od 10 miliona komada domaćih peciva, 25 miliona svježih konzumnih jaja.

– Ove planove zacrtali smo na početku godine i ostvarili smo ih. Imali smo situacije da smo otkupili bukvalno sve što je proizvođač imao na stanju, što znači da bismo kupili još da je bili proizvedeno – rekao je, između ostalog, Dolinar za “Poslovne novine”.