Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Moguća izgradnja dionice koja spaja tunel Karaula s magistralom M-18

gradnja tunela

Budući da puštanje u promet tunela Karaula tehnički još nije moguće, investitor, Javno preduzeće Ceste Federacije BiH razmatra mogućnost da u najkraćem roku novoizgrađeni tunel stavi u funkciju izgradnjom privremenog spoja tunela s dijelovima trase ispred i iza tog objekta na postojeću magistralnu cestu M-18.

Nastavak izgradnje, kako je potvrđeno Feni iz JP Ceste FBiH, predviđa dionicu koja spaja magistralnu cestu M-18 s tunelom Karaula i podrazumijeva izgradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine L= 1.506 m (1,5 km) i izgradnju dvaju mostova dužine 280 m i 120 m.

U tom cilju, kompletna tenderska procedura je završena, a kada finansijska sredstava iz Programa kreditnih sredstava za modernizaciju cesta u Federaciji BiH budu operativna, potpisat će se ugovor za izvođenje, ističu iz JP Ceste FBiH.

Tunel Karaula se nalazi na cesti M-18, dionica Kladanj-Podpaklenik preko prijevoja Karaula, dužine 903 m, s tunelom za evakuaciju dužine 435 m i otvorenim dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine oko 1.200 m.

Postojeći Ugovor za izvođenje radova tunela Karaula potpisan je 14. aprila 2014.godine, a zbog niza okolnosti došlo je do prekoračenja roka izgradnje, pa je potpisan Aneks br. 1. Ugovora za produžetak roka zaključno s 15. julom 2016. godine.

– Građevinski radovi na izgradnji tunela su završeni, a u toku su radovi na ugradnji opreme tunela i uređenju gradilišta. Međutim, zbog neizgrađenosti trase koja spaja tunel s postojećom magistralnom cestom, puštanje u promet predmetnog objekta još nije moguće – naglasili su iz JP Ceste FBiH.

Prema dosadašnjem obračunu radova kao i onom koji slijedi, radovi neće preći ugovoreni iznos. Ugovorena vrijednost radova je 24.257.083,13 KM s PDV-om.

– Benefiti koje će tunel Karaula donijeti ogledaju se u skraćenju dužine postojećeg magistralnog puta M-18 Tuzla-Sarajevo, spuštanju prijevoja Karaula visinski za oko 100 m, povećanju nivoa usluge magistralne ceste, skraćenju vremena putovanja, poboljšanju uslova vožnje, te smanjenju troškova zimskog održavanja magistralne ceste – izjavili su Feni iz JP Ceste FBiH.