Biznis

AC Food

Na tržište stiže “bosanska nutella” iz Krajine

21/12/2018

Na događaju, 26. decembra novinarima će novi proizvod predstaviti Edo Numić i Lejla Čorhodžić

AC Food iz Velike Kladuše, kompanija iz sastava AS Holdinga, sljedeće sedmice u Sarajevu zvanično će na tržište lansirati kremne namaze od lješnjaka pod robnim markom MAZA.

Riječ je o obnavljanju brenda koji je ranije postojao, a što je poslovna filozofija AC Fooda u vlasništvu tešanjske porodice Hrvić, nakon što su oživljeni nekadašnji poznati proizvodi Agrokomerca Tops, kafa Emina, Vegedor i drugi.

Velikokladuška „nutela“ spadala je u red najatraktivnijih proizvoda nekadašnjeg giganta koji postupno obnavlja proizvodnju nakon što je dospio u vlasnišvo tešanjske grupe AS.

MAZA se proizvodi od najkvalitetnijih sastojaka, a sadržava u sebi 20% ili 30% udjela lješnjaka, a u ponudi će se naći i MAZA Crunchy sa hrskavim kuglicama žitarica.

Na događaju, 26. decembra novinarima će novi proizvod predstaviti Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga i Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Fooda.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.