“Nek zamiriše komšiluk” – nova kampanja Klasa

klas-promocija1

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo započela je novu kampanju ”Nek zamiriše komšiluk!” kojoj je cilj podsjetiti na tradiciju i značaj najstarije industrijske pekare u Sarajevu – Velepekare, koja je s radom počela 1952. godine.

U okviru te kampanje danas su u Velepekari predstavili četiri nova hljeba. To su: bosanski, zlatni, skandinavski te sarajevski rezani hljeb.

Svaki od tih hljebova, naveli su, ima svoju specifičnu vrijednost. Bosanski je namijenjen ljubiteljima izvornog domaćeg okusa, a napravljen je bez kvasca što produžava njegovu svježinu i obilno je posut susamom.

Sjemenke lana, bundeve, suncokreta te pšenične i zobene pahuljice, između ostalog, čine skandinavski hljeb.

Zlatni je tako nazvan jer je zlatno-žute boje, dok će sarajevski biti prepoznatljiv po tome što je izrezan na tanke kriške i upakovan što će mu omogućavati duži rok trajanja.

Iz Klasa su poručili da iako raspolažu najsavremenijom opremom i tehnologijom za proizvodnju pekarskih proizvoda, njeguju tradicionalne recepture.