Nestle smanjuje razinu šećera u čokoladi za 40 posto

Nestle

Švicarski prehrambeni div Nestle objavio je u četvrtak da će, zahvaljujući naučnom otkriću, smanjiti razinu šećera u čokoladi za 40 posto, a da to neće uticati na sam okus čokolade.

Kompanija koja proizvodi KitKat i Aero saopćila je da su njezini naučnici otkrili drugačiju strukturu šećera, kojom bi se omogućilo smanjenje njegove razine u proizvodu. Nestle je patentirao svoje otkriće, a novu vrstu šećera će od 2018. koristiti u cijeloj paleti proizvoda. Nestleovi naučnici promijenili su strukturu šećera tako da se brže otapa, što zavarava okusne pupoljke, uz efekt povećanja slatkoće, tvrde iz te kompanije. Glavni tehnološki direktor Nestlea Stefan Catsicas opisao je rad na novom patentu kao “istinski inovativno istraživanje”.

Općenito je teško generalizirati koliko je šećera u čokoladi, jer to varira od proizvoda do proizvoda. Mliječne čokolade obično imaju 50-postotni sadržaj šećera, a nešto šećera dolazi i iz mlijeka koje se koristi u tim proizvodima. U bijeloj čokoladi šećeri su još prisutniji, mogu dosegnuti čak 60 posto, dok je količina šećera tamnih čokolada vrlo različita, i varira od 40 posto do potpunog izostanka šećera, što je za većinu potrošača ipak pregorko, prenosi HINA.

Predsjednik Naučnog vijeća Instituta za nauku i tehnologiju hrane profesor Julian Cooper kazao je da je Nestleovo otkriće važno: “Riječ je o dobroj nauci. Mnogi ljudi šećere žele izbjeći smanjenjem količine namirnica. To će potrošačima koji koriste prilagođene šećere u Nestlovim proizvodima dati “halo-efekt” i moći će više pojesti”, kazao je Cooper.

No, profesor Cooper, koji istražuje šećere u posljednjih 40 godina, naglasio je da bi Nestleovi patenti mogli potaknuti suparnike na slične pomake: “Patent je dvosjekli mač. Kako s jedne strane zaštićuje ono što ste postigli, tako i ukazuje vašim suparnicima na to”.

Nestle smanjuje razinu šećera u svom asortimanu proizvoda od 2007. godine, kada je predstavio svoju “globalnu politiku smanjenja šećera”. I druge prehrambene kompanije se koriste tehnološkim otkrićima u svojim sastojcima. Prije šest godina je kompanija Pepsi, koja proizvodi Walker crisp, razvila je molekulu soli koja omogućuje smanjenje unosa natrija i pritom ne utiče na okus.