Projekat od 8 milijardi eura

Njemačka i Danska se povezuju “super-tunelom” dugim 19 kilometara

tunel

Projekt izgradnje tunela predstavljen je 2013. godine, prošao je dva kruga javne rasprave, a njegovoj realizaciji protive se ekološki aktivisti

Njemačke vlasti odobrile su jučer izgradnju podmorskog tunela za cestovni i željeznički promet, koji bi ju povezivao s Danskom, a vrijednost projekta je osam milijardi dolara i dijelom bi bio finansiran iz fondova Evropske unije.

Tunel dužine 19 kilometara povezivao bi njemački otok Fehmarn s danskim otokom Lolland. Imao bi četiri cestovne trake i dvije željezničke pruge, a trebao bi biti dovršen 2024. godine.

Otok Fehmarn već je cestovno povezan s njemačkim kopnom, a novi tunel trebao bi ubrzati cestovni i željeznički promet od Hamburga, Bremena i Hannovera do Kopenhagena i švedskog Malmoea.

Projekt izgradnje tunela predstavljen je 2013. godine, prošao je dva kruga javne rasprave, a njegovoj realizaciji protive se ekološki aktivisti.

Očekuje se da bi ugovor o izgradnji trebao biti potpisan za dva tjedna, a protivnici tunela mogu uložiti žalbu Federalnom upravnom sudu u Njemačkoj.