Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

najpoznatiji web oglasnik

OLX.ba proslavio 10. godišnjicu postojanja: Lider na tržištu online oglasnika

OLX.ba

Danas se mogu pohvaliti statistikama koje odavno prelaze dva miliona registracija, 1,5 miliona preuzimanja Android aplikacije – što je najveći broj na lokalnom i regionalnom tržištu, te preko 2,6 miliona aktivnih artikala, i 32 miliona do sada objavljenih oglasa

Najpoznatiji bosanskohercegovački web oglasnik OLX.ba je u krugu medija i partnera, u ugodnoj atmosferi i uz brojna iznenađenja, proslavio 10. godišnjicu postojanja.

Kao kupoprodajna platforma sa velikim ambicijama, tadašnji Pik.ba, napravio je veliki iskorak prema online trgovini. Od male startup kompanije za samo nekoliko godina postao je regionalno prepoznatljiv brend i lider na tržištu online oglasnika.

Pik.ba je lansiran 31. marta 2009. godine i već nakon tri mjeseca je brojao 30 hiljada registrovanih korisnika. Danas se mogu pohvaliti statistikama koje odavno prelaze dva miliona registracija, 1,5 miliona preuzimanja Android aplikacije – što je najveći broj na lokalnom i regionalnom tržištu, te preko 2,6 miliona aktivnih artikala, i 32 miliona do sada objavljenih oglasa.

Uspješno poslovanje domaće kompanije Pik d.o.o. prepoznala je i Naspers grupacija, koja je tokom 2015. godine tadašnji Pik.ba pridružila vodećoj svjetskoj platformi za objavu oglasa, OLX i od tada nastavljaju rasti kao najposjećenija lokalna domena sa više od 700 hiljada aktivnih korisnika svakog mjeseca.

„Naša misija i vizija je bazirana na spajanju ljudi u svrhu ostvarivanja obostranihinteresa i s ponosom možemo reći da već 10 godina uspješno ostvarujemo svoje planove. Istina je, kada imate tim od 20 i više zadovoljnih uposlenika i kada slušate njihove ideje, kao i sugestije korisnika ili klijenata, ne možete biti na pogrešnom putu “, istakao je suosnivač i direktor kompanije Pik d.o.o., Emir Pilavdžić.

Osim kontinuiranog unaprjeđenja najposjećenijih kategorija (Vozila, Nekretnine, Mobilni uređaji…) tim OLX.ba aktivno razvija i nove sadržaje. Tako je nedavno lansirana i kategorija Poslovi putem koje je moguće nuditi i pretraživati oglase za posao.

Da je platforma za promoviranje kako polovnih, tako i sadržaja premium brandova, dokazuje i činjenica da sve više popularnih kompanija svoje proizvode nudi putem OLX-a. Porsche grupacija, brojne finansijske institucije poput Raiffeisen banke ili prodajnog lanca Bingo već godinama rado sarađuju sa domaćim oglasnikom.

„Veliki broj korisnika i naših redovnih pretplatnika koji godinama raste dokazujeda online biznis preuzima sve veću ulogu u svakodnevnom poslovanju. Online platforma koja za svrhu ima spajanje korisnika, razmjenu informacija, ponude i potražnje roba ali i usluga je već postala standard u BiH i regiji. Integracijom finansijskih i logističkih usluga naši korisnici će dodatno unaprijediti svoje kupoprodajno iskustvo. Za naredni period u fokus prevashodno stavljamo zadovoljstvo naših korisnika i unapređenje korisničkog iskustva na OLX.ba“, kazao je Jasmin Marić, direktor Sektora za razvoj poslovanja.

Tokom press-konferencije, Marić je najavio i stipendiranje 10 studenata kao simboliku obilježavanja 10. godišnjice postojanja na domaćem tržištu.
„Plan nam je do početka nove školske godine putem javnog poziva prikupiti aplikacije i odabrati 10 stipendista fokusiranih na online biznis. Učenici ili studenti ne moraju nužno imati najbolji prosjek ocjena – fokus stavljamo na poduzetnički duh, najkvalitetnije poslovne ideje i ambicije novih generacija online poduzetnika u BiH“.

OLX nije zaboravio ni svoje vjerne klijente, partnere i prijatelje za koje jepripremio više od 100 plaketa kao zahvalu za dugogodišnju saradnju i povjerenje.Ovom prilikom plakete su dodijeljene predstavnicima marketing agencija Media Pool, te agencije za posredovanje nekretninama Prostor.

„S OLX-om sarađujemo gotovo deceniju i slobodno mogu reći da smo rasli, razvijali se i učili jedni od drugih. Zasigurno ćemo dobre odnose graditi i u
budućnosti“, kazala je Nermina Kelić, koja je plaketu preuzela u ime agencije Universal Media, članice Media Pool-a.

Predstavnik agencije „Prostor“ je objasnio kako je OLX danas nezaobilazan kanal za plasiranje nekretnina i kako je gotovo nemoguće planirati bilo kakve aktivnosti bez promocije putem OLX-a.

„Godinama uspješno sarađujemo. Jako cijenimo današnje priznanje i sav trud koji ulažu kako bismo zajedno pratili trendove i pružili korisnicima najbolja rješenja“, istakao je Boris Marić iz agencije „Prostor“.

Jedan od dobitnika značajnog priznanja je i Raiffeisen banka u BiH.

„Iskreno čestitamo OLX web portalu na ovom značajnom jubileju. OLX je u zadnjih deset godina izrastao u najpopularniju online platformu za prodaju i kupovinu u Bosni i Hercegovini. Saradnja između Raiffeisen banke i OLX se prirodno nametnula. Živimo u digitalnom svijetu, a novu dimenziju bankarske industrije karakteriziraju moderne i globalne bankarske usluge. Raiffeisen banka aktivno radi na prepoznavanju novih poslovnih niša, konstantnom razvoju i prilagođavanju svojih usluga u eri digitalne ekonomije, te pronalaženju novih online kanala komunikacije u cilju kvalitetnije interakcije sa svojim korisnicima. Sigurna sam da će saradnja između Raiffeisen banke i OLX-a biti dugoročna i uspješna“, Belma
Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija i upravljanja održivošću Raiffeisen banke.

I u budućnosti OLX.ba planira nastaviti spajati vjerne korisnike, nagrađivati ih kvalitetnim sadržajima i brojnim novitetima s ciljem što uspješnije kupoprodaje.