Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Branding konferencija

Ovo su mladi ljudi koji će BiH predstavljati na svjetskom takmičenju u Cannesu

branding-konferencija-young-lions (3)

Grand Prix je ove godine otišao u ruke tima Via Media, tako da će Bosnu i Hercegovinu na najvećem festivalu kreativnosti u svijetu, Cannes Lions, predstavljati dvije dame, Aida Hadžić i Hana Trokić

Ove godine su, po treći put u Bosni i Hercegovini, mladi kreativci testirali svoje vještine i talente na Young Lions BiH takmičenju, organizovanom u partnerstvu sa Brending konferencijom, koja se danas održava u Historijskom muzeju u Sarajevu.

Timovi sastavljeni od po dvoje agencijskih ili nezavisnih profesionalaca starosti do 30 godina, odmjerili su snage u kategorijama Design, PR i Digital. U 24 sata, koliko su imali na raspolaganju, ponudili su svoje vizije društveno odgovorne kampanje za UNICEF, vodeću organizaciju za promovisanje prava djece i njihovu zaštitu.

Iskusni profesionalci marketing i komunikacijske industrije, Veljko Golubović, Brankica Janković, Marija Vićić, Nermin Nino Kasupović i Nela Kačmarčik bili su članovi žirija koji su odlučivali o dobitnicima nagrade. Oni su, među 10 takmičarskih timova, proglasili pobjednike u kategorijama PR i digital, pa je tako najkreativniju kampanju u PR kategoriji imao tim Via Media, dok je u Digital kategoriji pobjedu odnio tim Atlant.

Grand Prix je ove godine otišao u ruke tima Via Media, tako da će Bosnu i Hercegovinu na najvećem festivalu kreativnosti u svijetu, Cannes Lions, predstavljati dvije dame, Aida Hadžić i Hana Trokić.

“Ove godine se obilježava 30 godišnjica konvencije o zaštititi dječjih prava. Znam da to zvuči kao dosadan dokument, ali je to najšire ratificiran dokument o ljudskim pravima na svijetu. To je bio povod za kreiranje zadatka koji smo predali u ruke mladim kreativcima. Koliko smo zadovoljni zbog rješenja koje smo dobili na Young Lions BiH takmičenju najbolje će reći činjenica da od ponedjeljka već počinjemo sa razgovorima o implementaciji ideje.”- izjavila je Geeta Narayan, predstavnica UNICEF-a u BiH.

Putovanje u Cannes, smještaj i petodnevna festivalska avantura ukupne vrijednosti 10.000 KM, samo su dio GRAND PRIX nagrade koju su osvojile pobjednice BiH takmičenja. Daleko značajnija vrijednost krije se u samoj činjenici da je ovo prilika za prisustvo na centralnom okupljanju svjetskih zvijezda kad je u pitanju kreativna industrija. To sa sobom donosi upijanje znanja, novih informacija, priliku za razmjenu ideja sa najboljim od najboljih i zaraznu energiju koja će se bez sumnje reflektovati na budući rad naših pobjednika.