Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /srv/storage/fokus.ba/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/frontend/schema/class-schema-person.php on line 152
Biznis

Predstavljen novi vizualni identitet turističkog klastera NP Una

27/12/2017

Na sjednici Skupštine turističkog klastera Una pored planova u NP Una za 2018, članovima je predstavljen i novi vizualni identitet destinacije uz grafička riješenja za specifične oblike turističkih paketa koji će biti kreirani u narednom periodu.

Naziv glavnog “labela” je UNASANA a predstavlja dvije predivne rijeke ovog područja i identitet ove turističke destinacije.

– Ovo je samo dio aktivnosti koje će pridonijeti izgradnji identiteta destinacije, boljoj promociji, podizanju kvalitete usluge i jačanju konkurentnosti sektora turizma. Kreiranjem vizualnog identiteta destinacije i samog klastera započeli smo proces jačanja imidža i prepoznatljivosti. Cilj nam je da proizvodi i usluge sa oznakom UNASANA ispunjavaju sve kriterije održivog poslovanja u zaštićenom području da bi bili što prepoznatljiviji i svojom kvalitetom jedinstveni u regiji – istaknula je Zrinka Delić iz WWF Adrije, voditeljica projekta „Zaštićena područja za prirodu i ljude“.

Sam naziv oznake UNASANA izabran je jer kao riječ ima jedinstveno značenje, potrebnu melodičnost i predstavalja glavna obilježja ove turističke regije.

– Osmišljavajući ovaj logotip uzeli smo u obzir sva obilježja područja, poput planina, slapova i kulturnog nasljeđa. Zadatak nam je bio razviti cijelu priču tj. osim glavnog logotipa/labela osmisliti i tzv. sublabels, kao što su smještaj, gastronomija, avantura, kulturno nasljeđe i drugo – kazao je autor Ahmed Ibrahimpašić.

“Zaštićena područja za prirodu i ljude – terenski projekat Una“, koji je dio spomenutog regionalnog projekta koji finansira Švedska agencija za međunarodni razvoj i suradnju Sida, a provodi WWF, ima za cilj osigurati uvjete za ekonomsko jačanje ovog područja pokretanjem novih ili proširenjem postojećih djelatnosti, kao i uspostaviti eko tržnice te plasirati proizvode iz Parka unutar turističke ponude, brendirati ih i standardizirati.

– Želimo uključiti što više novih članova u rad klastera, radit ćemo i na jačoj promociji i prezentirati se i predstavljati na sajmovima, kreirati nove turističke pakete koje ćemo plasirati turističkim agencijama u zemlji i u regiji. Osim navedenog, u narednoj godini WWF će podržati klaster i nizom radionica i treninga u svrhu poboljšanja gastro ponude i poboljšanja načina prezentiranja te ponude – zaključila je Delić, saopćeno je iz WWF Adrije.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.