Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

poslovnica u ferhadiji

Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama

Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijamaSparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijamaSparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijamaSparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijamaSparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama
Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama
Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama
Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama
Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama
Sparkasse Banka nastavlja širenje prisustva na atraktivnim  lokacijama

Amir Softić, predsjednik Uprave Sparkasse Banke je povodom otvorenja poslovnice Ferhadija pojasnio poslovni model i misiju ove banke da ne bude klasični ponuđač finansijske usluge, nego da aktivno gradi finansijsko zdravlje u zajednici u kojoj posluje, između ostalog i tako što će biti prisutnija i bliža svojim klijentima

Sparkasse Banka sinoć je u prisustvu klijenata i partnera  svečano obilježila otvorenje nove poslovnice u centru Sarajeva na šetnici Ferhadija kod Vječne vatre.  

Ova poslovnica će zamijeniti dosadašnju poslovnicu u ulici Titova, a banka je sa ovim otvaranjem prisutna na sedam lokacija u Sarajevu. 

Ferhadija je jedna od četiri nove lokacije na kojima će Sparkasse Banka biti dostupna klijentima u Sarajevu. Osim ove, nedavno je otvorena potpuno nova poslovnica na Alipašinom polju, poslovnica Dolac Malta je preseljena u novoopremljeni, moderni ambijent u Core Business centru (bivša Villa Park) na Čengić Vili, a u narednom periodu se planira otvaranje još jedne nove lokacije u centru grada. 

Amir Softić, predsjednik Uprave Sparkasse Banke je povodom otvorenja poslovnice Ferhadija pojasnio poslovni model i misiju ove banke da ne bude klasični ponuđač finansijske usluge, nego da aktivno gradi finansijsko zdravlje u zajednici u kojoj posluje, između ostalog i tako što će biti prisutnija i bliža svojim klijentima: 

„U vrijeme digitalizacije i automatizacije svih usluga, pa ih bankarskih, naš pristup širenja poslovne mreže može djelovati neuobičajeno. Mi u Sparkasse banci to „neuobičajeno“ nazivamo „autentičnim“ poslovnim modelom. Naime, mi smatramo da je blizina i dostupnost banke klijentima izrazito važna, ali i da je lični kontakt jedna konstanta i da ostaje osnova odnosa povjerenja na kojem se bankarstvo bazira. Zato širimo naše prisustvo  na najatraktivnijim  lokacijama na kojima nas klijenti očekuju i žele vidjeti.  To ne znači da paralelno ne radimo na unapređenju i ponudi svih savremenih digitalnih bankarskih servisa –  osim što su naše nove poslovnice jedna svojevrsna kombinacija digitalnih 24/h zona i ličnog savjetovanja, mi kontinuirano širimo i relociramo naše zone sa uređajima kroz koje su osnovne transakcijske usluge dostupne na različitim lokacijama 24/7, a naša nova aplikacija mobilnog bankarstva redovno nudi nove, naprednije funkcionalnosti. Vjerujemo da je ovaj kombinovani model ono što omogućava jednu istinsku „blizinu“ banke klijentima i nastavit ćemo širiti naše prisustvo na ovaj način u narednom periodu“.  

sparkasse bank Poslovnica Ferhadija

U novoj poslovnici Ferhadija Sarajevo će građanima i privrednicima na usluzi biti tim iskusnih bankara sa svim finansijskim produktima i savjetovanjem, te zona sa uređajima koja zamjenjuje konvencionalne šalterske usluge i čini ih dostupnim 24/7. Time su i nove poslovnice banke dio koncepta digitalizacije – sa novim uslužnim modelom, poslovnice postaju centri za visoko-kvalitetno, individualno savjetovanje, dok se bazične usluge platnog prometa preusmjeravaju u digitalne zone i elektronsko/mobilno bankarstvo.  

Sve nove poslovnice Sparkasse Banke ne nude samo savremen, prozračan i ugodan ambijent, nego su i u svom konceptu „održive“. To znači visoko energetski efikasne prostore, opremljene adekvatnim materijalima, koji u svojoj proizvodnji, transportu, upotrebi uvažavaju ESG principe i imaju pozitivan  uticaj na okoliš.