Svjetski marketing stručnjaci na Brending konferenciji u Sarajevu

Vizual_objava2

Kako objasniti grandioznost ovogodišnje, sedme po redu, Brending konferencije u organizaciji vodeće komunikacijske agencije u BiH, Via Media? Možda kao kada bi je uporedili sa fudbalskom utakmicom na kojoj bi igrali Lionel Messi i Cristiano Ronaldo, ili možda sa muzičkim festivalom na kojem bi nastupali U2, Red Hot Chili Peppers, Radiohead…

Poput seminara neurohirurga koji su u karijeri imali bezbroj intervencija, operativnih zahvata i napisanih naučnih radova. Majstori svoga zanata bit će okupljeni na jednom mjestu.

Sarajevo će 2. juna ugostiti svjetski priznate stručnjake iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija koji će održati predavanja o najnovijim tokovima u oblasti reklamnih kampanja, šta je bitno, šta izumrlo te kako se to radi u Europi i svijetu. Prezentacije će potaći diskusiju o strateškim planovima kompanija koje djeluju u Jugoistočnoj Evropi te kako unaprijediti brending profesiju u BiH i iskoristiti kreativni potencijal.

Među predavačima ovogodišnje Brending konferencije posebno se ističe Daniel Pankraz, koji će, između ostaloga, prezentirati važnosti poznavanja ponašanja novih generacija online i offline, kako bi novi brendovi lakše doprli do njih.

”Brendovi se najlakše mogu razviti komunicirajući s omladinom, opipavajući njihov puls te gledajući na njih kao na partnere. Svi brendovi su u mogućnosti pristupiti društvenim platformama koje mladi koriste, razgovarati s njima i uključiti ih u brending strategiju” – smatra Pankraz.

Pankarz je direktor strateških inovacija u Leo Burnett Sydney. Ima preko 17 godina iskustva, koje je stekao radeći u najboljim svjetskim kreativnim agencijama, poput: AKQA London, BBH New York, Iris APAC i Naked. Osvojio je preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes, Clio, APG Award radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas…

Njegovo ”šta” upotpunit će Paul Coleman, drugo veliko ime. Održat će predavanje na temu ”Nirvana optimizacije”. Region Balkana zuji od uzbuđenja zbog novih mogućnosti optimizacije oglašavanja, a Coleman će ponuditi odgovor na pitanje šta se iza svega krije i da li postoje određene opasnosti. Dizajnom, brendingom i oglašavanjem Coleman se bavi 25 godina. Direktor je za suradnju EMEA regiona (Evropa, Bliski Istok i Afrika) u kompaniji OMD. Već jedanaestu godinu zaredom njegova agencija je proglašena Globalnom medijskom agencijom godine.

Ništa manje zanimljivo neće biti čuti predstavnike Vibera. Vjerovatno ne postoji ni pet osoba u razvijenom svijetu, mlađih od 80 godina, koji nisu čuli za ovu platformu za komunikaciju. Konstantin Kostadinov, Sales Manager i Zarena Kancheva, Marketing i PR Manager upoznat će nas sa pravilima i trendovima u dinamičnom medijskom svijetu komuniciranja, takozvanoj Viber Re-volution te kako prateći trendove doći do benefita.

Nezaboravno iskustvo Brending konferencije pod sloganom ”Brand New Jungle” obogatit će predavanje Dalibora Šumige, direktora kompanije Promosapiens iz Zagreba koji poručuje da ”podsvijest kupuje, a mi samo guramo kolica”.

Sa 17 godina iskustva u marketingu, kreirajući brojne marketinške ideje i rješenja za vodeće brendove na području Adria regije, Šumiga se etablirao na polju potrošačke psihologije i neuromarketinga, a pričat će o tome kada zapravo započinje proces kupovine.

Nije vam još jasno koliko je sedma Brending konferencija kolosalna? Zamislite onda da filmskim režiserima i studentima iz BiH predavanja drže Francis Ford Coppola, braća Coen i Jim Jarmush.