Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

"pritisak na korisnike"

Telemach pozvao ombudsmana Marića da prestane s diskriminacijom kompanije

eon telemach (1)

Smatraju da je ombudsman usmjeravajući pažnju samo na Telemach, potpuno ignorirao činjenicu da je početkom godine kompanija M:tel, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija prekinula distribuciju Sport Klub TV kanala

Iz kompanije Telemach nazvali su obraćanje ombudsmana za zaštitu potrošača Saše Marića senzacionalističkim izjavama kojima vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemacha BH.

On je, kažu iz Telemacha, povodom isteka ugovora Telemacha BH sa Telekomom Srbija o emitiranju kanala Arena Sport uputio preporuke u telekomunikacijskom sektoru jedino operateru Telemach BH što predstavlja pokušaj da se selektivnom primjenom propisa vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemach BH. Saopštenje Telemacha prenosimo u cjelosti.

“Senzacionalistička obraćanja Ombudsmana za zaštitu potrošača Saše Marića povodom isteka ugovora Telemach BH sa Telekomom Srbija o emitovanju kanala Arena Sport, kao i preporuke u telekomunikacijskom sektoru koje je ombudsman uputio jedino operateru Telemach BH, predstavljaju pokušaj da se selektivnom primjenom propisa i nametanjem pravno neutemeljenih zahtjeva, koji ne važe za druge operatere, vrši nedozvoljeni pritisak na korisnike Telemach BH.

Telemach je svoje pretplatnike obavijestio o promjenama u programskoj šemi na identičan način, jednako kao što su to učinili drugi operateri početkom 2020. godine, kada su informisali svoje korisnike o prekidu distribucije jednog od najvažnijih i najgledanijih TV kanala – televizije Nova BH. Ombudsman Marić se tada nije ni oglasio da zaštiti interese korisnika drugih operatera zbog izostanka mogućnosti da gledaju sadržaje od nacionalnog značaja poput utakmica reprezentacija Bosne i Hercegovine u više sportova.

Ombudsman je usmjeravajući pažnju samo na Telemach u prethodnih sedam dana, potpuno ignorisao činjenicu da je početkom godine upravo kompanija M:tel, koja je u vlasništvu Telekoma Srbija prekinula distribuciju Sport Klub TV kanala, čime su njihovi korisnici izgubili mogućnost da prate ekskluzivne prenose najboljih evropskih i svjetskih takmičenja, evropskog prvenstva u fudbalu 2021. godine, prenosa fudbalske reprezentacije BiH u kvalifikacijama evropskog prvenstva u košarci gdje nastupaju košarkaški Zmajevi, kao i najatraktivnijih teniskih turnira i trka Formule 1 i MotoGP. Ombudsman nije našao za shodno da javno reaguje, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje M:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.

Oštrom reakcijom usmjerenom samo protiv Telemach BH i potpunim izostankom reakcije u slučaju M:Tel, institucija Ombudsmana, koja bi trebalo da podjednako vodi računa o pravima svih potrošača i koja bi trebalo podjednako da postupa prema svim operaterima, izabrala je da “ispituje” isključivo Telemach BH. Ne možemo a da se ne zapitamo da li ovi jednostrani napadi Ombudsmana na Telemach BH predstavljaju samo nastavak njegovog pasivnog držanja povodom monopolizacije tržišta telekomunikacija na 49% teritorije Bosne i Hercegovine gdje je nezakonito odobrenim akvizicijama Telekomu Srbija omogućeno da u potpunosti zatvori tržište Republike Srpske i korisnike liši izbora drugog operatera.

Telemach BH poziva Ombudsmana da prema svim operaterima primjenjuje jednake standarde i da se uzdrži od aktivnosti kojim vrši nedozvoljen pritisak na korisnike Telemach BH. Svi korisnički ugovori i “Opći uslovi poslovanja” Telemach BH formirani su na osnovu propisa Regulatorne agencije za komunikacije, a upravo je RAK formulisao šta može biti osnov za raskid što se u praksi sporovodi više od decenije.

Telemach BH će kao i do sada poduzeti sve aktivnosti kako bi svojim pretplatnicima omogućio i dalje uživanje u najkvalitetnijem sadržaju. Verujemo da postoji dovoljno veliki broj operatera u Federaciji BiH i da svako od korisnika može da izabere najboljeg.

Nijedna negativna kampanja organizovana po društvenim mrežama i medijima, pa makar se tome pridružio i ombudsman, ne može osporiti činjenicu da Telemach BH ima najbolju ponudu programa, da pružamo najsavremeniju uslugu i najbrži internet, što je uvjereni smo, poznato građanima Bosne i Hercegovine”, poručili su iz Telemacha.