Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Tri zlatne medalje “Vitinku” u Zenici: Zadovoljni potrošači su imperativ

vitina-vivia-sajam-zeps-zenica-2017-01

Protekle sedmice u  Zenici je održan 24. generalni bh. sajam privrede ZEPS. Blizu 600 izlagača iz 26 zemalja Evrope i svijeta i ove godine na sajmu u Zenici predstavilo je svoje proizvode i usluge.

Jedan od izlagača i ove godine bila je kompanija Vitinka iz Kozluka koja se okitila se sa tri zlatne medalje i to za Vitinku – prirodnu mineralnu vodu, Viviju – prirodnu izvorsku vodu i nikad običnu Exotic krušku.

Kako nam je kazao direktor marketinga kompanije Vitinka, Mirko Savić izuzetno je zadovoljan izlaganjem na ZEPS-u ove godine.

– Kompanija Vitinka sa svojim asortimanom proizvoda i ove godine učestvovala je na ovom sajmu, te smo u okviru sajma posjetiocima predstavili svoje proizvode, a posebnu pažnju posvetili smo Vitinkinim voćnim sirupima koje su posjetioci mogli degustirati. Ovo nije naše prvo izlaganje na ZEPS-u , te smo zadodovoljni prethodnim godinama i ove godine odlučili da izlažemo na ovom sajmu. Drago nam je što sajam iz godine u godinu ima sve više i izlagača i posjetilaca a ono na šta smo posebno ponosni su nagrade kao potvrda za kontinuitet kvaliteta za proizvode koji nastaju u kompaniji Vitinka.

Od nagrada na ZEPS-u, Vitinka je znala samo za zlatne medalje i to za njihove najpoznatije brendove.

– Naša kompanija je za kvalitet svojih proizvoda dobila čak tri zlatne medalje, za Vitinku – prirodnu mineralnu vodu, Viviu – prirodnu izvorsku vodu i nikad običnu Exotic Krušku. Srećni smo zbog zlata za naše najpoznatije brendove Vitinku, Viviju i Exotic i trudićemo se da povjerenje koje nam ukazuju naši kupci opravdamo i godinama koje dolaze, – govori Savić.

U ovoj godini, Viva se potrošačima predstavila sa kreativnom i prilično upečatljivom kampanjom pod nazivom “Samo nam je ljubav potrebna”, a pored toga u Vitinci su realizovali još nekoliko radionica.

– Mnogo smo radili i takvim tempo nastavljamo i dalje. Ove godine započeli smo novu kampanju za naš brend Vivia pod nazivom “Samo nam je ljubav potrebna” na koju smo posebno ponosni. Željeli smo da kroz brend Viviu pokažemo ljudima koliko mi, kao tim koji je osmislio ovaj koncept vjerujemo u ljubav i i kako je uz pravu i iskrenu ljubav, zaista sve moguće i koliko je važno voljeti.  „Samo nam je ljubav potrebna“ podjsjeća kolika je ljepota ljubavi i koliku vrijednost ona ima u našim životima.

Na projekat Vivia vodenih radionica smo takođe ponosni jer je cilj ovih radionica da djeca učenjem kroz igru, crtanje, kvizove i istraživanje saznaju šta je to voda i kako dovoljan ili nedovoljan unos tečnosti u organizam utiče na njihovo opšte stanje organizma i njihov dalji rast i razvoj. Naše radionice realizovane su u dva ciklusa a uskoro planiramo i ciklus III. Mjesec septembar i početak oktobra u našoj kompaniji je bio rezervisan za posjetu zdravstvenim ustanovama u RS i BiH te ćemo osluškujući potrebe zdravstvenih ustanova i u narednom periodu, kroz neke nove donacije, pomagati klinike u Bosni i Hercegovini, kako bi dala svoj doprinos u stvaranju što boljih uslova za boravak i liječenje pacijenata.

Kako ističe Mirko Savić, direktor marketinga kompanije Vitinka i u budućnosti će se primarno orijentisati prema potrošačima.

– Kvalitet, sigurnost i zadovoljni potrošači su imperativni zadaci naše kompanije te ćemo se truditi da tako ostane i u godinama koje slijede, – kaže Savić.