U Mostaru seminar “Content marketing – Kako sadržajem privući kupca”
Seminar “Content marketing – Kako sadržajem privući kupca” bit će upriličen u utorak, 8. marta, u Mostaru od 9 do 16 sati. Predavač na seminaru će biti predstavnik agencije “Akcija” Ilija Brajković, koja je ujedno i organizator seminara.
Kako navode organizatori seminara, Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim turistima i gostima. Gosti svih generacija sve češće on-line istražuju destinacije, lokacije, ponudu i na temelju pretrage donose odluku. Content marketing upravo ima zadatak da privuče i zainteresira, za razliku od dosadašnjeg načina gdje se agresivno nameću reklame.
Vlasnici smještajnih kapaciteta bilo koje vrste i veličine content marketingom kroz blogove mogu približiti i prezentirati svoju ponudu, navesti turiste da ih posjete, te kasnije budu vrlo glasan “mouth to mouth marketing”.
Seminar “Content marketing – Kako sadržajem privući kupca” bit će upriličen i u Sarajevu, u srijedu, 9. marta i Banjoj Luci u četvrtak, 10. marta.