Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Prvi potezi pod novim strateškim vlasnikom

Uprava Perutnine Ptuj sastala se sa predstavnicima sindikata

Enver Sisic

Na sastanku su predstavljeni planovi za dalji razvoj PP

Nakon ulaska MHP Grupe u strateško vlasništvo Perutnine Ptuj Grupe, nova uprava Perutnine Ptuj (PP) – Enver Šišić, predsjednik uprave, Jevgenij A. Dranov i mag. David Visenjak, članovi uprave, susreli su se sa predstavnicima sindikata, rukovodstvom i upravom Ptujske zadruge (PZP).

Na sastanku su predstavljeni planovi za dalji razvoj PP, nakon što su dobili novog vlasnika. Usaglašene su jasne garancije o jačanju postojećeg poslovnog modela pored intenzivnog investicionog ciklusa. Investicije će se prvenstveno fokusirati na unapređenje proizvodnje, proširenje uzgojnih kapaciteta u saradnji sa zadrugom, jačanje tržišne pozicije popularnih brendova PP u regionu i širenje na nova tržišta. U budućnosti će nastojati da pruže mogućnosti za nova radna mjesta, stalno poboljšanje uslova rada, razvoj i motivaciju zaposlenih, kao i uzgajivača.

Na sastanku sa Upravom, Ptujska zadruga dobila je jasne garancije da će se planirani rast proizvodnje odvijati u okviru postojećeg poslovnog modela i nastavku dobre saradnje sa uzgajivačima. Tim povodom, uprava PP-a pozvala je zadrugu u smislu proširenja baze oplemenjivača, jer oni pokazuju potencijal za rast. PP će nastaviti da ih podržava, a ulazak novog strateškog vlasnika iz industrije ima pozitivne efekte u oblasti razmjene iskustava i stručnosti. Pitanje u vezi sa mogućim uvozom hrane za životinje jasno je naznačeno – lokalno proizvedena hrana za životinje i krmne smjese, kao i ranije, koristiće se u PP postrojenjima.

Prve investicije na nivou PP grupe biće usmjerene na ekološki odgovorne projekte i modernizaciju tehnološke opreme u proizvodnji u cilju poboljšanja ekonomske efikasnosti i uslova rada. Buduće investicije će omogućiti nadogradnju opreme i tehnologije proizvodnje na vodeći nivo industrije, obnovu, modernizaciju i proširenje proizvodnih kapaciteta zajedno sa uzgajivačima i razvoj u skladu sa smjernicama za održivi rad.

Karakteristična i konkurentna prednost će nastaviti da se gradi u snažnim i prepoznatljivim brendovima PP, kao i na širenju naprednog uzgoja (uzgoj na piliće), koji otvara vrata stranih trgovinskih lanaca na zahtjevna tržišta, posebno zapadnoevropska. Povjerenje potrošača će i dalje biti opravdano osiguravanjem najvišeg kvaliteta, sigurnosti i sledljivosti svih koraka od farme do tanjira, koji se odvijaju na domaćem tlu u sve četiri zemlje u kojima PP ima svoju vertikalno organizovanu proizvodnju: Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji.