Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zmajevi dobijaju svoje pivo

navijaci-bih

Posljednjih nekoliko godina svjedoci smo euforije koja prati reprezentativne nastupe sportskih selekcija naše zemlje. Naročito u posljednjih tri do četiri godine naši nacionalni timovi, košarkaši, fudbaleri, odbojkaši ili rukometaši postižu sve zapaženije rezultate, zbog čega su u očima svjetske javnosti postali istinski ZMAJEVI, kao simbol moći, sreće i uspjeha.

Zmajevi poput Džeke, Teletovića, Pjanića, Begovića, Nurkića, Džumhura, Prcea i drugih, u sve većem broju žele postati i navijači širom svijeta. Svi zajedno na tribinama u Zenici, Tuzli, Sarajevu, Kaunasu, Parizu ili Briselu pokazuju snagu zmaja u pobjedama, pa čak i porazima.

Da zmaj u BiH ima status respektovanog, jednog od vodećih brendova, koji širom zemlje ali i izvan nje zajedno utemeljuju navijači i sportisti sa Bosnom i Hercegovinom u srcu, pokazuje na desetine hiljada ljudi i patriotski naboj kojeg u ovoj zemlji nikada ne manjka.

Iako se u svjetskim razmjerama brend stvara decenijama, riječ zmaj u našoj zemlji stekla je popularnost za relativno kratko vrijeme, ali s marketinškog aspekta još nije iskorištena.

Međutim, i tome je došao kraj! Da čudo bosanskog ponosa postane zaštitni znak među Bosancima i Hercegovcima, potrudila se Marketinška agencija Kreativa iz Tuzle, lider u oblasti unapređenja domaćih proizvoda u BiH, koja je prepoznala snagu i potencijal zmajeva, te ga uokvirila u okviru projekta “Zmaj pivo”.

Kako naglašavaju iz Kreative, projekat je u završnoj fazi, a ljubitelji širom BiH moći će osjetiti snagu zmajeva kroz ovo jedinstveno pivo. Projekat je već prošao proceduru zaštite imena, slogana i industrijskog dizajna, a uskoro dobija i audio i vizuelne segmente, koji će ovom, već sada neosporno kvalitetnom projektu, dati marketinšku snagu i koncept, kakav na našim prostorima nije viđen.

Cilj projekta je da brend, koji će u okviru pivarske industrije biti jedinstven i primamljiv svim korisnicima širom BiH, prepoznaju pivare naše zemlje. Uskoro će biti i prezentiran, a ponuda za saradnju, kako su kazali iz Kreative, ne manjka već sada. Snagu i kvalitet Zmaja prepoznali su i pojedini privredni subjekti u BiH, koji su zainteresovani za saradnju.

Dugoročni cilj projekta jeste da Zmaj pivo bude lider na tržištu u BiH, kao što su lideri na sportskim terenima Džeko, Teletović i ostali zmajevi.

Ozbiljnost projekta ogleda se i u anketi koja je rađena sa ciljem ispitivanja javnog mnijenja. Na više od 1.000 ispitanika širom BiH, 95 posto njih smatra da Bosni i Hercegovini nedostaje lider među pivom na bh. tržištu.

Prema dosadašnjim pokazateljima nijedna pivara u BiH nema simbol nacionalnog brenda. U našoj zemlji ne postoji nijedno pivo koje bi simboliziralo jedinstvo njenih naroda, od Drine do Une, od Save do Jadrana.

To za sada odlično koriste strane pivare, čija je ekspanzija na policama marketa u BiH veća i od onih u državama njihovog porijekla. Na žalost, to je i razlog da se, ne tako rijetko, među sponzorima naših državnih sportskih selekcija nađu neki drugi kao što su pivare iz Slovenije ili Hrvatske.

Ubijeđeni smo da će ‘Zmaj pivo’ sigurno pružiti jedinstven kvalitet čak i za najistančanije ukuse ljubitelja ovog pića.

“Naš projekat nudi i drugu mogućnost. Uvjereni smo da ćemo napraviti zaokret, te Zmaja sa našeg loga, s ponosom uskoro istaći na dresovima naših Zmajeva. Zajedničkim snagama, širom BiH, ali i Evrope i svijeta, pokazat ćemo još jaču snagu Zmaja”, poručuju iz Kreative.

Dok “Zmaj pivo” ne ugleda svjetlost dana na našim policama, otkrit ćemo samo još da se pivo radi po posebnoj recepturi, a uskoro ćete saznati i zašto!