Biznis

Presjek stanja

ZOI ‘84: Rekordni poslovni rezultati na Bjelašnici uprkos nedostatku snijega

31/01/2020

Zaključno s krajem januara prihod od prodaje ski karata je narastao za 20 % u odnosu na prošlu godinu

S krajem januara smo ostvarili rekordne poslovne rezultate na Bjelašnici uprkos najlošijoj sezoni po snježnom pokrivaču od 2007. godine, stoji u saopćenju KJP ZOI ‘84, koje prenosimo u cijelosti:

“Bez obzira na velike izazove zbog nedostatka snježnih padavina ponosni smo na postignute rezultate koji su isključivi rezultat timskog rada i posvećenosti uposlenika naše kompanije. Ovim putem želimo obavijestiti javnost i građane o do sada implementiranim aktivnostima i rezultatima ZOI’84 u 2019/2020 sezoni.

Zaključno s krajem januara prihod od prodaje ski karata je narastao za 20% u odnosu na prošlu godinu u kojoj je sezona počela 13 dana ranije i koja je obilovala snježnim padavinama. Utrostručili smo prodaju sezonskih ski karata, a prihodi od noćnog skijanja su 4 puta veći u odnosu na prošlu godinu i za 3 puta su premašili prihode noćnog skijanja cijele prošle sezone.

Za razliku od predhodnih sezona sponzori i marketinški partneri se sami javljaju i učestvuju u marketinškim aktivnostima s našim preduzećem.

Maksimalno smo iskoristili potencijale za vještačko osnježenje. Radimo s oskudnim resursima i sa samo 33 topa smo uspjeli obezbijediti uslove za skijanje, a samo za osnježavanje jedne staze nam trebaju 72 topa.

Od većih investicija u ovoj sezoni uspješno smo realizovali osvjetljenje staze K1 „kolijevka“ tako da naši skijaši uz BX uživaju u skijanju na 2 odlično uređene i osvjetljene staze. Realizovali smo projekat izrade prve plave staze kojom povezujemo međustanicu s postojećom plavom stazom i osiguravamo skijanje s šestosjednom žičarom i za početnike.

Dinamika isplate plata je uredna, isplatili smo i zaostali dug prema Poreznoj upravi.

Digitalizirali smo naplatu i radimo na optimizaciji poslovnih procesa. U februaru s našim partnerima organizujemo čak 7 skijaških utrka.

Kako bi poboljšali svakodnevnu komunikaciju kreirali smo stranice na društvenim mrežama instagram i facebook @skibjelasnica putem kojih posjetioci svaki dan mogu pratiti stanje na ski stazama i podijeliti svoje utiske, prijedloge i komentare koje menadžment firme razmatra kako bismo unaprijedili nivo usluge prema našim korisnicima, kaže se u saopćenju ZOI 84.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.