BMW prodao 100.000 električnih vozila

bmw

Ovim uspjehom BMW se profilirao u sam vrh i kad je u pitanju električna mobilnost.

U BMW-u su izuzetno ponosni na ovaj uspjeh, pa su i svoje sjedište u Münchenu, popularni toranj poznatiji kao “BMW četiri cilindra” osvijetlili da izgleda poput baterije.

Time su još jedom zorno prikazali današnje tehnološke promjene u mobilnosti.

BMW grupa u segmentu potpuno električnih i hibridnih plug-in vozila u Evropi s tržišnim udjelom od 21 posto ima trostruko veći udio od onog na tržištu tradicionalnih vozila.

Na svjetskom tržištu kompanija ima 10% udjela.

“Mi ostvarujemo naša obećanja”, rekao je Harald Krüger, predsjednik Upravnog odbora tvrtke BMW AG.

“Ovaj 99 metara visoki signal rasvjetljuje put u doba elektro-mobilnosti. Prodaja 100.000 električnih automobila u jednoj godini važan je korak, ali to je samo početak za nas. Od uvođenja modela BMW i3 2013. godine isporučili smo preko 200.000 električnih automobila našim kupcima, a do 2025. godine ponudit ćemo 25 modela električnih vozila našim kupcima. Naš rani fokus na elektro-mobilnost omogućio je ovaj uspjeh – a elektro-mobilnost će i dalje biti moja mjera za naš budući uspjeh.”

Elektro-mobilnost je bitan element korporativne strategije Number one> Next, pa će do 2025. godine kompanija ponuditi 25 potpuno električnih i hibridnih plug-in modela širom svijeta.

Od 2021. godine će biti dostupna peta generacija električnih pogonskih sistema i tehnologije baterija, a omogućit će svim modelima mogućnost opremanja svim vrstama pogonskih sistema. Podsjetimo, Bavarci su već osigurali prava imenovanja od i1 do i9, kao i od iX1 do iX9.

Dogodine dolazi i8 Roadster, u godinu kasnije slijedi potpuno električni MINI model. U 2020. godini stiže električna verzija BMW-a X3, a 2021. godine dolazi prvi nositelj nove tehnologije marke BMW iNext, koji kombinirati elektro-mobilnost s autonomnom vožnjom i novim mogućnostima povezanosti unutrašnjosti.

bmw