Brzi i žestoki

tri karoserijske izvedbe

Najpopularniji Mercedesov model u novom izdanju: Upoznajte novu E klasu

03/03/2020

Iznutra je E klasa već bila jedno od najugodnijih prostora na kotačima

Početkom marta na scenu je stupila nova E klasa, i to u tri karoserijske izvedbe praćene izuzetno moćnim AMG izdanjem.

S preko 14 miliona prodanih primjeraka E klasa je najprodavaniji Mercedes u istoriji. Deseta generacija je predstavljena 2016. godine i do danas je stekla naklonost preko 1,2 miliona kupaca. Sada je temeljito obnovljena, a dok čekamo najemocionalnije Coupe i Cabriolet izvedbe, saznajmo što je novo.

Nema sumnje, nova E klasa je decentnim promjenama vizualno dotjerana da izgleda dinamičnije. Redizajn svjetala prate novi oblici na maski i odbojnicima, dok je All Terrain izvedba svojim izgledom sada puno bliža SUV modelima. I da, sada već bazni model ima centralnu prednju zvijezdu, a više je i kroma. Konačno, Mercedes nudi i tri nove boje vanjštine.

Iznutra je E klasa već bila jedno od najugodnijih prostora na kotačima. Sada je Mercedes odlučio digitalni kokpit s dva 10,25-inčna zaslona učiniti standardnim, a opcijski ponuditi Widescreen kokpit. Tu je i Unutrašnji asistent te tzv. Energizing kontrola udobnosti, detalji za koje mnogi nisu znali ni da postoje.

Tehnološki je model itekako napredovao. Automobili su sada opremljeni novom generacijom sustava asistencije koji uključuje upravljač s kapacitivnim senzorima dodira, Driving Assistance splet tehnologiju s dodatkom automatiziranog manevra skretanja, unaprijeđen sistem automatskog parkiranja itd.

Praktično rečeno, ovaj Mercedes zna prilagoditi brzinu u nailasku na kružni tok ili naplatnu kućicu, prepoznat će gužvu i prije nego što je vozač uoči, a znat će i voziti samostalno u koloni. Prepoznaje i same oznake parkirnog mjesta koje su dovoljne da bi samostalno parkirao.

Najveća novost je elektrifikacija game motora. Ukupno je sada sedam plug-in hibrida u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi, benzin i dizel, s pogonom na stražnje ili sve kotače, a prvi put će se nuditi i u Americi. Ponuda benzinskih motora kreće se u rasponu snaga od 115 do 270 kW, dok kod dizelskih modela taj raspon iznosi od 118 do 243 kW.

Novost u ponudi je novi M254 motor. Dvolitreni četiricilindraš s ISG (Integrated Starter-Generator) sistemom i 48-voltnim električnim sistemom, snage 200 + 15 kW (i + 180 Nm), posjeduje inovativni segmentni turbo punjač s priključkom na protok, dodatni električni kompresor (eVZ). Tu su i otprije poznate tehnologije, kao što su Nanoslide premaz stijenki cilindara, Conicshape provrt cilindara te Camtronic sustav kontrole usisnih ventila.

Ponuda benzinskih motora kreće se u rasponu snaga od 115 do 270 kW, dok kod dizelskih modela taj raspon iznosi od 118 do 243 kW.

Limuzinska i karavanska izvedba E-klase proizvode se u tvornici Mercedes-Benz Sindelfingen i silaze s iste proizvodne linije kao i modeli CLS i GT Coupé s 4 vrata, u sklopu sistema fleksibilne proizvodnje. Tvornica je centar kompetencija za osobne automobile višeg i luksuznog segmenta (S i E klasa), zapošljava preko 35.000 ljudi, a od 2022. će biti u potpunosti CO2-neutralna. Nadalje, na ovoj lokaciji trenutno se izgrađuje “Factory 56”, jedno od najmodernijih postrojenja za proizvodnju automobila na svijetu.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.