Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Volkswagen

Prvi detalji o novom Passatu: Više se neće proizvoditi u Njemačkoj

passat2

Danas se Passat pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta, a prodaje se u preko 100 zemalja širom svijeta

Sljedeća generacija Volkswagena Passat biće unificrana za sva svjetska tržišta, što znači da se evropski više neće razlikovati od američkog.

Sa preko 30 miliona proizvedenih primjeraka, VW Passat je jedan od najvažnijih modela u historiji ovog njemačkog proizvođača. Volkswagen se čak hvali da je u pitanju najprodavanija limuzina srednje klase svih vremena.

Danas se Passat pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta, a prodaje se u preko 100 zemalja širom svijeta.

Trenutno se pojedine verzije na velikim svjetskim tržištima značajno razlikuju, pa tako, na primjer, evropski Passat koristi savremenu MQB mehaničku platformu, dok je onaj koji se izrađuje u SAD za sjevernoameričko tržište zasnovan na PQ46 mehanici staroj više od 15 godina.

Kako saznaje Autocar, to će se promijeniti u sljedećoj generaciji Passata koji je u pripremi.

Ovaj izvor navodi da će novi Passat B9 koristiti unapređenju MQB mehaniku i da će biti unificiran za sva svjetska tržišta.

Osim toga, Passat koji će se prodavati u Evropi više se neće izrađivati u Njemačkoj, u Emdenu, gdje se sada sklapaju sedan i karavan.

Umjesto u matičnoj državi, VW će novi Passat izrađivati u susjednoj Češkoj, u Škodinoj fabrici u Kvasiniju, zajedno sa Superbom.

Zanimljivo je da, iako se spekulisalo da bi Volkswagen mogao da ukine Passat, čelnici su odlučili da ovaj model “preživi”, pa će nakon što se proizvodi još od 1972. nastaviti svoj život kroz još jednu generaciju.

Autocar piše da će B9 imati veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne verzije, što će obezbijediti više prostora za noge putnicima koji sjede pozadi.

Takođe, karavan će nastavti da se proizvodi pored limuzine, zajedno sa “kros” verzijom Alltrack.