Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Aston Martin One-77

Zamjena klime na njemu košta 45.000 dolara!

Aston Martin One 77
Aston Martin One-77 / FOTO: Screenshot / Youtube

Konkretni primjerak je tokom svog “radnog vijeka” imao niz testnih vožnji na stazama Nardo i Nürburgring, a odvezao je i slavni uspon u Goodwoodu

Aston Martin One-77 najavljen je 2008. godine konceptom na pariškom salonu automobila i odmah je izazvao neviđen interes. Nepunu godinu kasnije kreće i prodaja, i to po cijeni od milion funti.

Stravičnu cijenu je uz izvanserijski izgled opravdavala i činjenica kako se radi o najbržem Aston Martinu do tada s maksimalnih 354 km/h. Pokreće ga Cosworthov 7.3-litreni atmosferski V12 dragulj sa 750 KS i 750 Nm.

Serija je bila limitirana na 77 primjeraka koji su ubrzo rasprodani.
Konkretni primjerak iz videa na dnu teksta nije dio serije. Naime, radi se o primjerku koji nosi oznaku 10711, a u pitanju je zadnji od 11 izrađenih prototipova.

Konkretni primjerak je tokom svog “radnog vijeka” imao niz testnih vožnji na stazama Nardo i Nürburgring, a odvezao je i slavni uspon u Goodwoodu.

Automobil je “penzionisan” s 38.358 km i potom je tokom sedam mjeseci temeljno restauriran. Prvi vlasnik je njime prešao tek 800 km, a potom je promijenio vlasnika. Iako temeljito obnovljen, automobil je i dalje sklon mušicama. Kvarovi su to koji bi nekog s prosječnim primanjima izuli iz cipela i natjerali na bankrot.

Pritom ne govorimo o nekim ogromnim problemima na pogonu. Kako napominje vlasnik, otkazivanje klima-uređaja zahtijevalo je vađenje motora kako bi se zamijenio novim uređajem, a proizvođač je to naplatio 45.000 USD.

Nedavno se pokvario motor brisača vjetrobrana. Iz Aston Martina su se javili s procjenom od oko 10.000 USD. Ne rade ni motorići za podešavanje bočnih retrovizora, a poslušnost je otkazao i motor koji služi za sklapanje centralnog zaslona.

Autor videa za sve krivi britansku autoindustriju, odnosno njihovu proizvodnju poluproizvoda sklonih kvarovima.